Go eller no go?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: er det GO eller NO GO

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.836 visninger
10 svar
1 synes godt om
5. januar 2018

Anonym trådstarter

jeg er anonym da det ikke er helt officielt endnu, men vi venter endnu en lille og er derfor så småt begyndt at kigge på udstyr.

Vi har ikke ret meget plads hvor vi bor nu, og har derfor talt om at få en vugge til baby i starten. Jeg faldt så over denne løsning, men kan ikke rigtig finde ud af om det er go eller no go, for stropperne virker ret tynde på videoen (i bunden af linket)

Med vores ældste stod liften på en stol ved siden af min seng, men der skulle vi flytte lift og stol hver gang vi skulle i klædeskabet.

I må meget gerne uddybe jeres svar

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2018

Raenil

Anonym skriver:

jeg er anonym da det ikke er helt officielt endnu, men vi venter endnu en lille og er derfor så småt begyndt at kigge på udstyr.

Vi har ikke ret meget plads hvor vi bor nu, og har derfor talt om at få en vugge til baby i starten. Jeg faldt så over denne løsning, men kan ikke rigtig finde ud af om det er go eller no go, for stropperne virker ret tynde på videoen (i bunden af linket)

Med vores ældste stod liften på en stol ved siden af min seng, men der skulle vi flytte lift og stol hver gang vi skulle i klædeskabet.

Vævet stof er temmelig stærkt. Det spændebånd jeg har til min trailer ligner, og medmindre det er skadet, kan det vel holde til et direkte træk på 500 kg.

Jeg ville være mere bekymret for ophænget i loftet.

Anmeld Citér

6. januar 2018

AnoMom

Anonym skriver:

Go. Husk på at ønskebørn ikke sælger ting der ikke er sikkerheds godkendt.  

det du skal være sikler på er det rette materiale til at hænge den op i og at loftet kan holde.

Anmeld Citér

6. januar 2018

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Go. Husk på at ønskebørn ikke sælger ting der ikke er sikkerheds godkendt.  

det du skal være sikler på er det rette materiale til at hænge den op i og at loftet kan holde.

Vi har allerede en krog fra en hopppegynge hængende.

Anmeld Citér

6. januar 2018

AnoMom

Anonym skriver:

Vi har allerede en krog fra en hopppegynge hængende.

Okay. Om den kan bruges vil jeg ikk udtale mig om da vægten er forskellig. 

Anmeld Citér

6. januar 2018

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Okay. Om den kan bruges vil jeg ikk udtale mig om da vægten er forskellig. 

det var heller ikke tiltænkt at vuggen skulle hænge hvor hoppegyngen er, mere at vi allerede har undersøgt hvad loftet er lavet af, hvor meget vægt det vil kunne holde til osv. 

Anmeld Citér

6. januar 2018

AnoMom

Anonym skriver:

det var heller ikke tiltænkt at vuggen skulle hænge hvor hoppegyngen er, mere at vi allerede har undersøgt hvad loftet er lavet af, hvor meget vægt det vil kunne holde til osv. 

Nåh på den måde.  

alternativet kan jo også være en slyngevugge. Den skal selvfølgelig også hænge i loftet eller i dørkarm med karmbeslag. 

Sådsn en havde jeg til min søn og han brugte den til han fyldte 2 år  

Anmeld Citér

6. januar 2018

Mamalou

AnoMom skriver:

Nåh på den måde.  

alternativet kan jo også være en slyngevugge. Den skal selvfølgelig også hænge i loftet eller i dørkarm med karmbeslag. 

Sådsn en havde jeg til min søn og han brugte den til han fyldte 2 år  

Håber det er OK jeg spørger dig her. Skiftede I slyngevuggen ud med en junior? Jeg har nemlig en Slyngevugge til min datter på snart 5 måneder og er i tvivl om hvor længe vi kan bruge dem og om jeg evt skal købe junior. 

Anmeld Citér

6. januar 2018

Miti's mama

Den er rigtig sød. Husk at den skal være sikret mod en nysgerrig 3 årig. Min egen datter ville hurtigt give baby en vild gyngetur i den 

Anmeld Citér

6. januar 2018

Frk.2019

Sådan en har vi købt til vores. Vi købte den på coolshop da den er på tilbud der, så der kan du spare lidt penge. Her er et link: https://www.coolshop.dk/produkt/baby-dan-airrest-graa/AK72TN/

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.