Barbering forneden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. januar 2018

Anonym trådstarter

Hej piger, 

Nu kommer et rimelig personligt spørgsmål, som I er frit stillede til ikke at svare på. 

Men når I barberer jer forneden, hvordan sørger I så for, altid at være glat og få alt med?

Jeg synes stort set aldrig at ALT kommer med, og dagen efter begynder stubbene allerede at komme. Så hvad gør I, for altid at være helt glatte og komme hele vejen rundt, og hvordan undgår i røde knopper?

Som sagt, ret personligt emne, men på forhånd tak for svar! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2018

Anonym

Voks!!! Ingen røde knopper og ingen stubbe

Måske nederen de 2 uger man skal lade det gro, men til gengæld skal man ikk barbere i 4 uger ca også er alt helt glat.

Man kan gøre det hos salon (omkring 300 mener jeg), eller med weet voks og strips. Fungere super godt men det gør mindre ondt hos en professionel helt klart det værd 

Anmeld Citér

5. januar 2018

Nybruger2021

Anonym skriver:

Voks!!! Ingen røde knopper og ingen stubbe

Måske nederen de 2 uger man skal lade det gro, men til gengæld skal man ikk barbere i 4 uger ca også er alt helt glat.

Man kan gøre det hos salon (omkring 300 mener jeg), eller med weet voks og strips. Fungere super godt men det gør mindre ondt hos en professionel helt klart det værd 

Håber det er iorden jeg lige låner din tråd  anonym trådstarter

Hvor køber i voks til hjemmebrug? Jeg tror nemlig jeg vil prøve at hjemme vokse, jeg synes det er lidt grænseoverskridende at gå ud til profesionelle.

tak

Anmeld Citér

6. januar 2018

Anonym

mine2prinsesser skriver:

Håber det er iorden jeg lige låner din tråd  anonym trådstarter

Hvor køber i voks til hjemmebrug? Jeg tror nemlig jeg vil prøve at hjemme vokse, jeg synes det er lidt grænseoverskridende at gå ud til profesionelle.

tak

Føtex Bilka Matas 

Det hedder vidst bare weet warm wax. Man kan få sådan en bøtte med strips i til 99 på tilbud tit. De  må  anbefales

Anmeld Citér

7. januar 2018

Nybruger2021

Anonym skriver:

Føtex Bilka Matas 

Det hedder vidst bare weet warm wax. Man kan få sådan en bøtte med strips i til 99 på tilbud tit. De  må  anbefales

Tak, er det strips? Jeg har nemlig sådan nogle strips kan bare ikke finde ud af at bruge dem. Hahah total dum 

ved du hvor man kan købe voks, sådan noget hvor man harme det og så tørre det og så river man 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.