Vil ikke puttes af mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

234 visninger
0 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. januar

brevkassen-37115

Profilbillede for brevkassen-37115

Hej jeg har en skøn søn på 20 måneder. Det er altid mig der har stået for puttning og haft ham om natten. Hans far har haft et arbejde hvor han tit først kom hjem når L var puttet. Så L var vantil ikke og se sin far hverdag. Han har altid være farglad men kun når han ville hænge i armene. Men så blev hans far nødtil at være væk i 3 uger og nu er den så helt galt. L vil slet ikke puttes af mig mere han skriger og slår ud efter mig hvis jeg prøver, og gør det samme om natten. Og jeg kan kun få ham til at stoppe med at græde hvis jeg spørger om jeg skal gå. Så stopper han med at græde og nikker Jaa. Det gør virkelig ondt . Ved godt det fordi han er bange for at hans far skal gå. Og det er en reaktion .Men det har bare varet så længe synes jeg . Det startede for snart 2 måneder siden. Istarten ville han mig eller ikke om dagen, men det er heldigvis blevet bedre. Hvis han vågner om morgen og hans far ikke er der går han hele huset rundt grædende og vil mig først 10 min efter. Han slår og skriger højere hvis jeg kommer hen til ham. Hans far er stoppet med at arbejde så meget efter de 3 uger og er sjældne ude når L er hjemme. Går tit i seng grædende da jeg slet ikke kan holde ud at min søn skubber mig væk og ikke vil mig . Skal jeg bare give det mere tid eller hvad skal jeg gøre. Min kæreste er også ved at være træt af det altid skal være ham der putter men vil jo ikke tvinge L til at være hos mig . Please hjælp mig ! 

Ps. Der er ingen problemer når vi er alene med puttningen. Kun når han vågner og hans far ikke er der . 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+