(Haste)Vielse på rådhus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.037 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. januar

Anonym trådstarter

Vi har i mange år snakket om at blive gift, men grundet en masse har vi aldrig fået sparet op. 

Min kæreste har ikke ret meget familie, og nu er hans far terminal, med kræft flere steder, som lægerne har opgivet. Min svigerfar vil ikke vide hvor lang tid han har tilbage og har fravalgt behandling. 

Ingen af os har ønsket at blive gift på rådhuset, nok mindst mig, men har "givet mig", og sagt jeg syntes vi skal gøre det nu, mens svigerfar stadig er her. Ville syntes det var forfærdeligt for min kæreste hvis han skulle giftes uden hans far, og dermed nærmest uden familie til stede. Godt nok har min familie taget ham ind, men det er sku ikke helt det samme alligevel ..

Har I gode råd, eller andet der er vigtigt at have i mente, når man laver "haste-bryllup" på rådhuset? Hvad gjorde I? 

Hvis det falder i hak skal vi giftes d. 18 Februar- hvilket jo egentlig er lige om hjørnet 

På forhånd tak 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

3. januar

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Nu er årstiden måske ikke så oplagt til det, men I kunne måske blive viet i det fri i stedet for - et sted der betyder noget specielt for jer.

Isabell  (Nov. 2009)

& Elina  (Sep. 2012)

Anmeld Citér

3. januar

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Hvorfor ikke blive gift i kirken? Det kan k sagtens. Det kræver ikke en stor fest. I kan sagtens blive gift i en kirke på en almindelig hverdag og nok også den 18/2 som jo er en søndag især når i forklarer hvorfor. Er mere i tvivl om i kan blive rådhus gift en søndag. 

Anmeld Citér

4. januar

Anonym

Min mor blev haste gift da hun havde kræft og skulle opereres i hjernen hvor der var 50/50 chance for hun døde af.. 

Det blev i kirken aften før hendes opeation kun hendes børn, mor og søster tilstede som vidner:-) 

Det vil sagtens kunne blive i en kirke og også hurtigt hvis i forklarer hvorfor :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.