London veninde tur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
4 svar
2 synes godt om
3. januar

BabyMama2016

Hej

har desværre aldrig rejeste meget, og er nu ramte de 30 og skal ændre på det.

ser altid mennesker siger de er taget til London for ingen penge osv.

Nogle der kan anbefalde hvornår man køber billetter og hvilken hotel er billigt men ligger på en godt sted?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

3. januar

StineW79

Profilbillede for StineW79

Flyver altid med Raynair, fra Billund til standsted. Derfra tager man standsted Express, ind til liverpoolstreet station.

Du ka være heldig at komme afsted for omkring 500kr, for flybilletter.

Du ka købe retur billetter til standsted Express på nettet, og printe ud hjemmefra, hvilket gør billetten lidt billiger, men ellers ka du købe dem nemt i lufthavnen. Rejser man som en gruppe, er der også rabatter at hente. Og obs at du køber billetterne til toget, og ik til busserne, da det er mere bøvlet! Toget kommer ind på liverpoolstreet station, hvilket er helt centralt.

Jeg plejer at gå ind og søge på billige hoteller i London, og plejer at ha held med at finde det til rimelige penge. Jeg ka godt li at bo omkring kingscross, hvilket også er helt centralt.

Ville altid vælge at bo centralt, så det er i gåafstand af alt.

Min erfaring er at billetter er billigst omkring 6 uger før afgang. Vh Stine 

Anmeld Citér

3. januar

Thea14

Vi flyver altid til Gatwick lufthavn. Har en enkelt gang fløjet med EasyJet dertil for 350kr tur/retur, men man fik så heller ikke andet end flyveturen for de penge. Foretrækker istedet et at de bedre selskaber og giver imellem 500-700 kr tur/retur. De fleste har gerne en del tilbud i februar måned. 

Fra Gatwick kan man tage Gatwick ekspressen til Victoria station og derfra krydser en del undergrunds linjer.

Jeg foretrækker at bo ude omkring paddington. Man er hurtigt i centrum med undergrunden og priserne er lidt billigere end helt inde i centrum. Der er desuden også flere lækre spisesteder derude omkring. Har aldrig boet på det samme hotel to gange, og bruger hotels.com, booking.com eller trivago til at finde passende hoteller.

På londonbilletter.dk kan man købe billetter til attraktioner på forhånd, og der er nogle samlede pakker der kan betale sig hvis man gerne vil se flere ting. Vi køber også til Gatwick ekspressen og billet til deres offentlige transport der i gennem. Musical billetter køber jeg altid gennem teaterets eget salg.

Lige i London syntes jeg det er svært at bo centralt og tæt på alt, men heldigvis er deres undergrund nem at finde rundt i. Det anbefales dog at holde sig uden for myldretiden.

Anmeld Citér

3. januar

Jegkiggerpåfugle

Profilbillede for Jegkiggerpåfugle

London er fantastisk !!

paddington området er super og man kan købe undergrundskort som turist til billige penge på arteudland.dk 

har altid fløjet til Gatwick og som det nævnes er det super nemt at finde rundt og synes generelt at englænderne er hjælpsomme hvis man skal spørge om vej  

tag GODE sko på for om du går eller om tager undergrunden du kommer til at gå et par km en 15-16 km på en dag er ikke utænkeligt !!

Anmeld Citér

3. januar

EKAB

Profilbillede for EKAB

Flyver altid til Gatvick med Norwegian og tager toget ind til London. Det er super simpelt. 

Køb billetterne til toget hjemmefra. Det er billigere.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.