Sund, men vil gerne tabe mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
1 svar
1 synes godt om
2. januar

Rosa-Sofia

I 2017 er det lykkedes mig at tabe 15 kg, som jeg tog på, mens jeg var i behandling med antidepressiv medicin. Jeg er super stolt af mig selv og glad og hvad mere er, så er jeg sluppet af med svedeture, hudafskrabninger på indelårerne og den kroniske træthed, jeg oplevede i næsten 3 år. Jeg føler mig sund og synes, at jeg ser både sund og slank ud. Dog kunne jeg godt tænke mig på sigt at tabe 5 kg mere (graviditetsvægt, der blev hængende efter jeg fik min søn for 7,5 år siden). Jeg har regnet mig frem til, at min bmi er på 23,7 nu, så dybest set er det jo et kosmetisk vægttab. Så jeg tror det bliver svært. Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er nogen der har gode råd til hvordan man taber kiloer, der ikke er strengt nødvendigt at tabe. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

3. januar

Baby2017

Profilbillede for Baby2017
Nu mor til en lille prinsesse
Rosa-Sofia skriver:

I 2017 er det lykkedes mig at tabe 15 kg, som jeg tog på, mens jeg var i behandling med antidepressiv medicin. Jeg er super stolt af mig selv og glad og hvad mere er, så er jeg sluppet af med svedeture, hudafskrabninger på indelårerne og den kroniske træthed, jeg oplevede i næsten 3 år. Jeg føler mig sund og synes, at jeg ser både sund og slank ud. Dog kunne jeg godt tænke mig på sigt at tabe 5 kg mere (graviditetsvægt, der blev hængende efter jeg fik min søn for 7,5 år siden). Jeg har regnet mig frem til, at min bmi er på 23,7 nu, så dybest set er det jo et kosmetisk vægttab. Så jeg tror det bliver svært. Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er nogen der har gode råd til hvordan man taber kiloer, der ikke er strengt nødvendigt at tabe. 

Jeg tog 23 kg. På under min graviditet og de 18 røg af sig selv indenfor et halvt år. Og der havde jeg allerede et godt bmi. Jeg ville dog gerne ned på min før graviditetsvægt. Jeg hentede en app hvor jeg kunne notere alt jeg indtog og derfor kunne tælle kalorier. Derudover kunne jeg taste motion ind og så fratrak den det jeg havde forbrændt så jeg kunne indtage mere. Den hedder lifesum men der findes mange forskellige. Jeg er nu på lidt under min før graviditets vægt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.