Voksi eller sleepbag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. januar

Anonym trådstarter

Jeg søger erfaring - hvad er bedst og hvorfor? 

Den originale Voksi? Eller den originale Sleepbag? 

På forhånd mange tak 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

2. januar

MummiT

Profilbillede for MummiT
D. 4/7-14 kom min skønne pige
Anonym skriver:

Jeg søger erfaring - hvad er bedst og hvorfor? 

Den originale Voksi? Eller den originale Sleepbag? 

På forhånd mange tak 

Jeg har begrænset erfaring med sleepbag, men en fra min mødregruppe havde den. Min personlige mening er at den virkede ret syntetisk og ikke super åndbar. Hendes baby var ofte meget svedig når hun kom op af barnevognen. Men jeg ved selvfølgelig ikke om andre har samme oplevelse.

Jeg havde selv voksi, og brugte den i 2 år. Den var simpelthen genial. Min datter var perfekt lun altid og gik fra at sove Ca 1 time af gangen til at sove 3 timer 2 gange om dagen da vi skiftede til voksi. Og så er den lavet i bomuld og uld og dejligt åndbar. 

http://lb3f.lilypie.com/9GQGp2.png

Anmeld Citér

2. januar

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg har en sleepybag fra Bilka, den er med dun og mine børn har brugt den 2,5år hver. Jeg har kunne gøre nøjagtig som man gør i en voksi, ift mængden af tøj osv. Jeg ved godt at man siger ulden i voksien gør noget fantastisk for temperaturen, men faktum er at jeg aldrig har kunne mærke forskel på mine unger om de har sovet i uld eller ej. Og de har aldrig været svedige i sleepy'en. 

Så for mit vedkomne, ville en (svinedyr) voksi være rent spild af penge  

Anmeld Citér

2. januar

superbaby

Profilbillede for superbaby

Vil bare lige anbefale DuniDuo. Vi har elsket vores med ulddyne. På deres egen hjemmeside, kan du købe 2. sortering billigt. Det tog lang tid før jeg fandt fejlen (to hvide tråde på ca 1cm i det ellers sorte stof).

Har aldrig haft en Voksi, men kan ikke forestille mig, at den kan være bedre 

Anmeld Citér

2. januar

Mysonsmama

Vi har en voksi, og det er de bedste penge vi har givet nogensinde! Min søn kan slet ikk ånde i alt det syntetiske og køredragter der ikke er af bomuld osv. Han har skreget i barnevognen hver gang og var helt svedig, indtil vi købte en voksi. Han er dejlig varm uden at koge og bliver helt puttet. Og sover desuden i vognen, flere timer for første gang

Kan virkelig anbefale den. Den er pengene værd!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.