Neonate babyalarm-mærkelige lyde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. januar

Wheelybug

Profilbillede for Wheelybug

VI oplevede i går, da vi var til middag hos nogle venner, at babyalarmen pludselig blev aktiveret og at der var den underligste lyd inde hos vores lille pige i det værelse hun var lagt til at sove i. Det lød som en mand der stønnede eller hviskede med et par sekunders mellemrum. Den første times tid hun lå og sov var der ikke noget så det startede pludseligt efter lidt tid og blev ved. Jeg tog hende til sidst ind til os i liften hvor hun sov videre uden den mærkelige lyd (blev ærlig talt lidt bange over den haha). Har I andre oplevet noget lignede med jeres neonate alarm? Selskabet talte om at det kunne være interferens men nu læser jeg på nettet at den er digital og støjfri for andre signaler  

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

1. januar

AnoMom

JL87 skriver:

VI oplevede i går, da vi var til middag hos nogle venner, at babyalarmen pludselig blev aktiveret og at der var den underligste lyd inde hos vores lille pige i det værelse hun var lagt til at sove i. Det lød som en mand der stønnede eller hviskede med et par sekunders mellemrum. Den første times tid hun lå og sov var der ikke noget så det startede pludseligt efter lidt tid og blev ved. Jeg tog hende til sidst ind til os i liften hvor hun sov videre uden den mærkelige lyd (blev ærlig talt lidt bange over den haha). Har I andre oplevet noget lignede med jeres neonate alarm? Selskabet talte om at det kunne være interferens men nu læser jeg på nettet at den er digital og støjfri for andre signaler  

Har hørt fra mange andre med det mærke at de opfanger andres signaler. 

Anmeld Citér

1. januar

Tobabyer

Profilbillede for Tobabyer

Vi havde også neonate, og pudsigt nok også på nytårs aften for et par år siden, begyndte den også at sige mærkelige lyde, ikke noget jeg kunne definere, men det lød ret uhyggeligt!

Dem vi var hos sagde at de flere gange havde oplevet med deres egen at der var nogle andres stemmer der gik ind over signalet, vores viste sig dog at være fået i stykker for den fortsatte med samme lyd indtil vi tog os sammen til at få den skiftet ud 

Anmeld Citér

1. januar

Anonym

JL87 skriver:

Ork ja, det er helt almindeligt at opfange andre, vi skiftede bare kanal på vores (andet mærke), og så var det overstået.

Anmeld Citér

1. januar

Baby2017

Profilbillede for Baby2017
Nu mor til en lille prinsesse
JL87 skriver:

Vores opfangede fyrværkeriet og det lød meget mærkeligt deri. Sådan en knitren og rislen. Kan det ikke bare være det? 

Anmeld Citér

1. januar

Loa

Profilbillede for Loa
kan ikke ønske mig mere :)

Vi har heldigvis ikke oplevet lige den slags skummel “indblanding” på vores babyalarm.

Men vi fik også en anden babyalarms indblanding i går da vores baby sov ude.

En anden baby græd og vi måtte til sidst slukke vores alarm fordi det ikke var til at holde ud..

Egentlig mega irriterende med en forholdsvis dyr alarm som man ikke kan skifte frekvens på..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+