Fotografering tilbydes, gratis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

210 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. december 2017

Bellarosemary

Profilbillede for Bellarosemary

Hej alle forældre og kommende forældre :-)

Jeg er amatørfotograf, og jeg vil gerne have udvidet min portfolio. Derfor vil jeg gerne tilbyde TFP  (Time for picture) aftaler, hvor vi i fællesskab tager nogle søde, dejlige og sjove billeder af jer som par, den gravide mave, børnene eller hvad vi kan finde på.

Jeg er tålmodig og grundig i mit arbejde, og jeg leverer alle billeder fra dagen samt et udvalg redigerede billeder hvis dette ønskes. 

Kontakt mig endelig hvis dette kan have interesse. Jeg tager ud til det meste af Sjælland. 

De bedste hilsner, 

Isabella 

https://isabellamunch.wixsite.com/bellaphotography 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

31. december 2017

lineog4

Profilbillede for lineog4
Mod

Min datter vil meget gerne være skuespiller og mangler gode billeder til at sende til alle de casting hun skal til. Så hvis du har mod på en teenager og eventuelt sammen med hendes brødre (til hendes mor), så må du gerne kontakte 

Anmeld Citér

31. december 2017

AnoMom

Profilbillede for AnoMom
Bellarosemary skriver:

Jeg er amatørfotograf, og jeg vil gerne have udvidet min portfolio. Derfor vil jeg gerne tilbyde TFP  (Time for picture) aftaler, hvor vi i fællesskab tager nogle søde, dejlige og sjove billeder af jer som par, den gravide mave, børnene eller hvad vi kan finde på.

Jeg er tålmodig og grundig i mit arbejde, og jeg leverer alle billeder fra dagen samt et udvalg redigerede billeder hvis dette ønskes. 

Kontakt mig endelig hvis dette kan have interesse. Jeg tager ud til det meste af Sjælland. 

De bedste hilsner, 

Isabella 

Hvor foregår det henne?  

Anmeld Citér

31. december 2017

Stivdie

Profilbillede for Stivdie
Bellarosemary skriver:

De bedste hilsner, 

Isabella 

Hej du, 

Blot så der ikke opstår misforståelser, for der har jeg været med en fotograf før. 

Fotograferingen er gratis. Hvad tager du for billederne digitalt, fx på cd? 

Anmeld Citér

31. december 2017

Bellarosemary

Halløj, 

Ja fotograferingen er gratis. 

Hvis der ønskes redigering tager jeg 200,- for det men ellers er levering på CD uden betaling. Ønskes USB levering så betaler kunden selv for stikket ��

Mange Hilsner, 

Isabella 

Anmeld Citér

31. december 2017

Bellarosemary

AnoMom skriver:

Hvor foregår det henne?  

Halløj, 

Jeg tager ud til det meste af Sjælland. Jeg har ikke studie så fotograferingen foregår på location eller hos jer :-)

/Isabella

Anmeld Citér

31. december 2017

AnoMom

Profilbillede for AnoMom
Bellarosemary skriver:

Halløj, 

Jeg tager ud til det meste af Sjælland. Jeg har ikke studie så fotograferingen foregår på location eller hos jer :-)

/Isabella

Jeg bor i Rødovre og kunne godt være interesseret. Snakker lige med min mor om det senere da hun har ønsket billeder af alle børnebørnene

Anmeld Citér

31. december 2017

Bellarosemary

AnoMom skriver:

Jeg bor i Rødovre og kunne godt være interesseret. Snakker lige med min mor om det senere da hun har ønsket billeder af alle børnebørnene

Det er bare i orden :-)

Anmeld Citér

31. december 2017

Camellia

Profilbillede for Camellia

Min søn vil meget gerne stille op! Det kunne være så fedt. Vi bor i Slagelse - men vi kan godt mødes et sted. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.