Fotografering tilbydes, gratis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

210 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. december 2017

Bellarosemary

Profilbillede for Bellarosemary

Hej alle forældre og kommende forældre :-)

Jeg er amatørfotograf, og jeg vil gerne have udvidet min portfolio. Derfor vil jeg gerne tilbyde TFP  (Time for picture) aftaler, hvor vi i fællesskab tager nogle søde, dejlige og sjove billeder af jer som par, den gravide mave, børnene eller hvad vi kan finde på.

Jeg er tålmodig og grundig i mit arbejde, og jeg leverer alle billeder fra dagen samt et udvalg redigerede billeder hvis dette ønskes. 

Kontakt mig endelig hvis dette kan have interesse. Jeg tager ud til det meste af Sjælland. 

De bedste hilsner, 

Isabella 

https://isabellamunch.wixsite.com/bellaphotography 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

31. december 2017

lineog4

Profilbillede for lineog4
Mod

Min datter vil meget gerne være skuespiller og mangler gode billeder til at sende til alle de casting hun skal til. Så hvis du har mod på en teenager og eventuelt sammen med hendes brødre (til hendes mor), så må du gerne kontakte 

Anmeld Citér

31. december 2017

AnoMom

Profilbillede for AnoMom
Bellarosemary skriver:

Jeg er amatørfotograf, og jeg vil gerne have udvidet min portfolio. Derfor vil jeg gerne tilbyde TFP  (Time for picture) aftaler, hvor vi i fællesskab tager nogle søde, dejlige og sjove billeder af jer som par, den gravide mave, børnene eller hvad vi kan finde på.

Jeg er tålmodig og grundig i mit arbejde, og jeg leverer alle billeder fra dagen samt et udvalg redigerede billeder hvis dette ønskes. 

Kontakt mig endelig hvis dette kan have interesse. Jeg tager ud til det meste af Sjælland. 

De bedste hilsner, 

Isabella 

Hvor foregår det henne?  

Anmeld Citér

31. december 2017

Stivdie

Profilbillede for Stivdie
Bellarosemary skriver: