Frisk blød uden klumper en dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. december 2017

LailaNn

Profilbillede for LailaNn

Goddag. 

Håber lige på lidt ro i sind. 

Efter samlege med mand konstaterede jeg brun udflåd hvilket udviklede sig til frisk lyserød blødning. 

Jeg selvfølig kontaktede læge og blev henvist til tidlig scanning og hcg prøve. 

Og diagnose lod : graviditet med ukendt placering.

Hcg tal var 226 og jeg skal op igen kun den 2. Januar. Og scanning viste sig kun lille prik hvilket di sagde at er for tidligt at sige om det er foster eller ej. 

Sådan med ikke rigtig forklaring jeg gik hele dag med ren frisk lyserød vandagtig blødning hvilket lige så stille stoppede med lidt brun udflåd næste dag. 

Kunne det være at jeg er ved at abortere, kan det være at man kan ikke rigtig se noget i uge 5+4. 

Og hvor stor er normal blødning ved sa? 

Er så nervøs og paranoid. 

Jeg har 2 skønne piger i forvejen og der var ingen problemer. 

Vil bare høre andres erfaring. 

Tak på forhånd. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

31. december 2017

LailaNn

Undskyld fejler det er telefon der har rettet. 

Efter samlege med min mand ��

Anmeld Citér

31. december 2017

Rockertand

Profilbillede for Rockertand
LailaNn skriver:

Goddag. 

Håber lige på lidt ro i sind. 

Efter samlege med mand konstaterede jeg brun udflåd hvilket udviklede sig til frisk lyserød blødning. 

Jeg selvfølig kontaktede læge og blev henvist til tidlig scanning og hcg prøve. 

Og diagnose lod : graviditet med ukendt placering.

Hcg tal var 226 og jeg skal op igen kun den 2. Januar. Og scanning viste sig kun lille prik hvilket di sagde at er for tidligt at sige om det er foster eller ej. 

Sådan med ikke rigtig forklaring jeg gik hele dag med ren frisk lyserød vandagtig blødning hvilket lige så stille stoppede med lidt brun udflåd næste dag. 

Kunne det være at jeg er ved at abortere, kan det være at man kan ikke rigtig se noget i uge 5+4. 

Og hvor stor er normal blødning ved sa? 

Er så nervøs og paranoid. 

Jeg har 2 skønne piger i forvejen og der var ingen problemer. 

Vil bare høre andres erfaring. 

Tak på forhånd. 

Du er helt sikkert ikke så langt med så lavt HCG, alternativt er den gået til, tiden må vise, hvilken vej det går.

Anmeld Citér

31. december 2017

LailaNn

Rockertand skriver:

Du er helt sikkert ikke så langt med så lavt HCG, alternativt er den gået til, tiden må vise, hvilken vej det går.

Tak for svar.

Har ingen forstand over di tal der: den viser 226 iu/l. 

Og om hvor længe jeg er blev beregnet fra min sidste mens og den passer godt nok med samlege vi har haft. Fordi siden vi nu teste positiv for to uger siden vi har ikke haft noget i seng. Pga vi begge er bange og nu vi er helt forskrækket fra det pga den blødning.  

Men tusind tak for svar og rigtig godt nyt år. 

Anmeld Citér

2. januar

LailaNn

Fik lavet ny hcg, og den er steget fra 226 iu/l til 

248iu/l. 

Desværre er sket det jeg har frygtet mig. 

Men hvorfor skal di have taget mere prøver på mandag hvis den næsten stiger slet ikke? 

Jeg er jo lige som klar over hvad sker. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.