Dating.... brug for råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal jeg skrive?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.274 visninger
26 svar
86 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. december 2017

Anonym trådstarter

Hej folkens. 

Jeg har brug for et råd eller 10.... 

jeg Er faldet dybt for den her fyr, som tilfældigvis er min nabo!! Han er lige blevet skilt for 4 mdr siden, så det er meget hurtigt at ligge billet ind (hun var utro, og forlod ham og børnene og flyttede direkte over til hendes kæreste). 

Jeg har så skrevet lidt med ham i ny og næ... han har aldrig været vildt god til at svare. Og har pludseligt en tildens til ikke at svare tilbage. 

For et par uger siden tog jeg mig så sammen og spurgte om han skulle med til by-festen den 28. Dec. Han ville se om han kunne finde barnepige, og ville høre om han måtte komme ind til mig inden, med mine venner (som han ingen kendte). Jeg inviterede ham selvfølgelig. 

Han kom, og det var en fantastisk aften med lidt for meget alkohol. Hvorom er, så endte vi med at kysse hele aftenen og jeg tog med ham hjem. Det var fantastisk. 

Om morgenen fulgte han mig hjem. Og lige inden han gik ud af døren greb han fat i mig, og kyssede mig farvel.  

Han havde om aftene fortalt mig at han havde snakket med den her pige, som skulle komme på besøg dagen efter (fortalte han inden vi begyndte at kysse). Om morgenen da jeg lå med ham i mine arme, blev det vendt til at der kom 3 ekstra børn til en legeaftale... og at moderen skulle med, og blev helt ind til efter Disney sjov...

Nå.... men altså... nu er han så næsten tavs. Som før nævnt var han ikke god til at svare. Men jeg skrev til ham i går til middag. Fik svar omkring aftensmads tid. Svarede  ham, og har så intet hørt siden  

jeg kan ikke finde ud af om det er et vink med en vognstang... eller om jeg bare skal tage mig sammen og skrive til ham igen, og invitere ham over til en film en aften hvor han er børnefri ��

han er jo pisse sød... men jeg skal jo også passe på ikke at skræmme ham væk ��

skal jeg være tålmodig, skrive eller noget helt andet? 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

31. december 2017

Abracadabra

Profilbillede for Abracadabra

Jeg har stemt nej. Han virker ikke særligt interesseret... Hvis han ER interesseret, skal han nok komme på banen.

Anmeld Citér

31. december 2017

IenFart

Profilbillede for IenFart

Uha - et godt råd. Lad nu være med at lægge så meget betydning i skrevne beskeder. Det gælder både indholdet og den hastighed der svares med. 

Læn dig tilbage og slap af. Måske er han bare ikke typen der sidder meget med sine beskeder. Måske er der travlt med børnene eller whatever. Vent med at invitere til en ting mere og lad ham komme til fadet. Det skal han nok gøre hvis han er interesseret. 

Anmeld Citér

31. december 2017

Vivienne

Profilbillede for Vivienne
Mor til 2 :)

Hvor der er vilje, er der vej.

Så nej, jeg ville ikke skrive til ham. Han er åbenbart ikke så interesseret alligevel.

Afvent et par dage og se om han selv melder sig. Ellers drop det.

Anmeld Citér

31. december 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Det virker desværre ikke til han er interesseret. 

Vis han var interesseret i naboen havde han nok ikke haft Lavet en date med en anden kvinde sorry to say men tror bare du må droppe det. 

Efter begynd at date nogle andre så du kan få ham ud af hovedet 

Stort til dig 

Anmeld Citér

31. december 2017

Anonym

Nu er jeg selv ekstremt dårlig til at tage min telefon, huske at svare på beskeder og den slags - som i at jeg kan få en besked, høre den bippe ind og så går der 3-4 timer in den jeg svarer, hvis jeg overhovedet gør og ikke bare glemmer det igen - så jeg ville nok sige; spørg ham? Hvis i er naboer, burde det jo ikke være det store problem sådan lige at gå derover og sige:

"Dav, jeg håber ikke at jeg er vildt anmasende og det er ikke for at presse dig eller noget, men er du overhovedet interesseret i et forhold (med mig) lige nu?"

Eller noget i den stil. Jeg er selv en meget ligefrem person og hver gang folk spørger mig hvad jeg mener med noget er mit svar altid "Det jeg siger" for jeg siger min mening uden at pakke det ind eller noget.

Anmeld Citér

31. december 2017

Anonym

Jeg synes faktisk ikke at han lyder som en "pisse sød" fyr, bare fordi han har sex med dig først. Om intet andet så er han en led type overfor den anden kvinde, som han allerede havde lavet en date med. Eller var det så en legeaftale eller hvad?

Uanset synes jeg bare at du skal lade det hele ligge. Hvis han er interesseret, så tager han sig nok sammen på et tidspunkt.

Anmeld Citér

31. december 2017

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Drop ham! Lige meget hvor dårlig han påstår, at han er til at ringe og skrive.. hvis han virkelig var vild med dig, så skulle han nok få det gjort. Han virker slet ikke interesseret (nok) i dig.

Find dig en, der er vild med dig og som vil sidde på nåle og håbe på, at DU skriver til ham 

Godt nytår. 

Anmeld Citér

31. december 2017

Anonymor

Profilbillede for Anonymor

Jeg vil ikke tage stilling til, om han er interesseret eller ej, men vil gerne tage stilling til at manglende svar =manglende interesse. Da jeg begyndte at se min nuværende kæreste lidt, var han håbløs til at svare. Nogen dage hørte jeg intet før sent om aftenen, en kort besked. Jeh var så ked, for jeg var så vild med ham. Det endte jo godt. I dag har vi været sammen i 2 år og 7 mdr og har en lille nyfødt sammen. Det er det bedste og sundeste forhold, jeg har haft. Han har fortalt, at han holdt sig tilbage og ikke ville give for meget af sig selv, fordi han var vildt bange for at blive såret..

Siger ikke det er tilfældet her. Jeg vil bare gerne nuancere det lidt. 

Anmeld Citér

15. januar

Anonym

Anonym skriver:

Hej folkens. 

Jeg har brug for et råd eller 10.... 

jeg Er faldet dybt for den her fyr, som tilfældigvis er min nabo!! Han er lige blevet skilt for 4 mdr siden, så det er meget hurtigt at ligge billet ind (hun var utro, og forlod ham og børnene og flyttede direkte over til hendes kæreste). 

Jeg har så skrevet lidt med ham i ny og næ... han har aldrig været vildt god til at svare. Og har pludseligt en tildens til ikke at svare tilbage. 

For et par uger siden tog jeg mig så sammen og spurgte om han skulle med til by-festen den 28. Dec. Han ville se om han kunne finde barnepige, og ville høre om han måtte komme ind til mig inden, med mine venner (som han ingen kendte). Jeg inviterede ham selvfølgelig. 

Han kom, og det var en fantastisk aften med lidt for meget alkohol. Hvorom er, så endte vi med at kysse hele aftenen og jeg tog med ham hjem. Det var fantastisk. 

Om morgenen fulgte han mig hjem. Og lige inden han gik ud af døren greb han fat i mig, og kyssede mig farvel.  

Han havde om aftene fortalt mig at han havde snakket med den her pige, som skulle komme på besøg dagen efter (fortalte han inden vi begyndte at kysse). Om morgenen da jeg lå med ham i mine arme, blev det vendt til at der kom 3 ekstra børn til en legeaftale... og at moderen skulle med, og blev helt ind til efter Disney sjov...

Nå.... men altså... nu er han så næsten tavs. Som før nævnt var han ikke god til at svare. Men jeg skrev til ham i går til middag. Fik svar omkring aftensmads tid. Svarede  ham, og har så intet hørt siden  

jeg kan ikke finde ud af om det er et vink med en vognstang... eller om jeg bare skal tage mig sammen og skrive til ham igen, og invitere ham over til en film en aften hvor han er børnefri ��

han er jo pisse sød... men jeg skal jo også passe på ikke at skræmme ham væk ��

skal jeg være tålmodig, skrive eller noget helt andet? 

Hvorfor sexer man med en mand man ikke kender helt? Endda første dag? Han har jo bare udnyttet dig.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.