Fuldstændig mistet lysten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
7 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. december 2017

Anonym trådstarter

Jeg fødte for 4 mdr siden og min kæreste og jeg har ikke været sammen i ca 5 mdr nu.. Er det normalt man slet ikk har lyst efter en fødsel?

Jeg har et hængetræ af en baby der sover 1-2 timer sammenlagt på en dag, så jeg er helt fyldt op af kontakt hver dag, når han er puttet om aftenen gider jeg ikke engang putte i sofaen jeg vil bare være MIG..

Hvordan får jeg lysten tilbage? 

Det skal lige siges jeg havde en kanon hård fødsel på 22 timer og bristede med 14 sting så jeg kunne hverken gå eller sidde de første 5 uger..

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

30. december 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Helt normalt sådan havde jeg det også. Pg har det stadig sådan til tider selvom ungerne er 3 og 6. De der dage hvor de klatre på mig dagen lang, vil jeg godt lige have noget space om aftnen!

men.. det er mega vigtigt at få brudt det lidt, så det ikke bliver en vane at i ikke kan/skal være tætte. Start med at kramme lidt. Holde i hånd mens i ser film. Et eller andet. Stille og roligt så du igen bliver glad for hans nærhed. Det kan også være at du bliver ved at have behov for en time med afstand hver aften inden du kan kapere at han kommer tæt på igen. Men det er vigtigt at i arbejder derhen imod. Hvis det står på for længe bliver det endnu sværere at bryde  

Anmeld Citér

30. december 2017

ønskebørn74

Profilbillede for ønskebørn74
VI ELSKER VORES TVILLINGE BØLLER OVER ALT...
Mor11 skriver:

Helt normalt sådan havde jeg det også. Pg har det stadig sådan til tider selvom ungerne er 3 og 6. De der dage hvor de klatre på mig dagen lang, vil jeg godt lige have noget space om aftnen!

men.. det er mega vigtigt at få brudt det lidt, så det ikke bliver en vane at i ikke kan/skal være tætte. Start med at kramme lidt. Holde i hånd mens i ser film. Et eller andet. Stille og roligt så du igen bliver glad for hans nærhed. Det kan også være at du bliver ved at have behov for en time med afstand hver aften inden du kan kapere at han kommer tæt på igen. Men det er vigtigt at i arbejder derhen imod. Hvis det står på for længe bliver det endnu sværere at bryde  

Tilslutter mig her 

VORES DEJLIGE TVILLINGE BØLLER,

VORES GULD.. 

Anmeld Citér

30. december 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hov! Og vigtigst af alt! Tal med din kæreste om det! Det er SÅ vigtigt at han ved hvad der sker, og at det ikke er hans skyld ❤️ Og selvfølgelig indvie ham i planen henimod mere nærhed så han kan hjælpe og tage nogen initiativer uden at gå over grænsen  ❤️❤️❤️

Anmeld Citér

30. december 2017

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Tak for dine svar ..

Ja man kan virkelig være fyldt, men manden har jo ikke været omklamret på samme måde så han Har stadig behov for nærvær.. Jeg tænkte det måske kom med tiden, men synes bare det blevet værre.. 

God ide med lidt af gangen for lige for tiden sidder vi i hver vores ende af sofaen og slapper af for os selv med telefonen..  Vi er så trætte begge to 

Anmeld Citér

30. december 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg fødte for 4 mdr siden og min kæreste og jeg har ikke været sammen i ca 5 mdr nu.. Er det normalt man slet ikk har lyst efter en fødsel?

Jeg har et hængetræ af en baby der sover 1-2 timer sammenlagt på en dag, så jeg er helt fyldt op af kontakt hver dag, når han er puttet om aftenen gider jeg ikke engang putte i sofaen jeg vil bare være MIG..

Hvordan får jeg lysten tilbage? 

Det skal lige siges jeg havde en kanon hård fødsel på 22 timer og bristede med 14 sting så jeg kunne hverken gå eller sidde de første 5 uger..

Hvad med du stille og roligt finder dig selv igen.. selv. Altså, måske kunne det være rart slet ikke at have noget pres eller forventninger omkring dig og din partner, men i stedet undersøge og udforske hvilke ændringer der er sket med din egen krop, om du nyder ting anderledes nu osv. Så måske hvis du får tændt dig selv, får hygget lidt selv og får nydt dig selv først, så kommer lysten til mere, nu med manden. Måske kan det bruges?

Anmeld Citér

30. december 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Tak for dine svar ..

Ja man kan virkelig være fyldt, men manden har jo ikke været omklamret på samme måde så han Har stadig behov for nærvær.. Jeg tænkte det måske kom med tiden, men synes bare det blevet værre.. 

God ide med lidt af gangen for lige for tiden sidder vi i hver vores ende af sofaen og slapper af for os selv med telefonen..  Vi er så trætte begge to 

Nej han er ikke fyldt op som du. Og netop derfor er det vigtigt at tale med ham om det så han forstår det og ved at det ikke er hans skyld! ❤️

Det er desværre ikke noget der kommer af sig selv. Mange kvinder fungerer sådan at hvis vi ikke får nærhed og sex, så mindskes behovet - men hvis vi kommer igang, får vi også mere lyst til det men det kræver at man gør noget aktivt for det. Man kan ikke bare sidde og vente på det  

jeg synes i skal tale om det, og så starte i det små med fx at se film sammen (så i er fælles istedet for st sidde i hver jeres verden/telefon) og så hold i hånd imens, giv fodmassage. Noget simpelt men hvor i rører ved hinanden.  

og så tror jeg det er en rigtig god ide som en anden skriver at du, når du har et øjeblik, genfinder din egen lyst på egen hånd og dermed måske får vækket den del af dig igen - uden presset fra en kæreste der også skal have opmærksomhed  

Anmeld Citér

30. december 2017

Astoria

Profilbillede for Astoria

Helt normalt! Jeg er medlem af en gruppe med kvinder der har født i maj og der var en poll som viste at 80% (ud af 300+) havde haft sex 4 gange eller mindre siden fødslen for 6 måneder siden .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.