Jeg var bare så overbevist...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
10 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. december 2017

Anonym trådstarter

Ja, jeg var sikker på at jeg var gravid. Ømme bryster, kvalme, ondt i lænden og ekstra træt... jeg havde positiv æl test D. 18 og vil jo så være 3+4 i dag, men testen er helt negativ. Det er vores første forsøg, så det helt okay, men var bare så sikker. 

Jeg har ikke taget P-piller i 6 år, så det er ikke det der spiller ind... og er heller ikke vildt optaget af PB, da det egentlig vil passe bedre med en graviditet i næste cyklus..

Har i oplevet lign.? 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

29. december 2017

Baby2017

Profilbillede for Baby2017
Nu mor til en lille prinsesse
Anonym skriver:

Ja, jeg var sikker på at jeg var gravid. Ømme bryster, kvalme, ondt i lænden og ekstra træt... jeg havde positiv æl test D. 18 og vil jo så være 3+4 i dag, men testen er helt negativ. Det er vores første forsøg, så det helt okay, men var bare så sikker. 

Jeg har ikke taget P-piller i 6 år, så det er ikke det der spiller ind... og er heller ikke vildt optaget af PB, da det egentlig vil passe bedre med en graviditet i næste cyklus..

Har i oplevet lign.? 

Det er alt for tidligt at teste, så du kan endnu ikke stole på en negativ test. 

Jeg testede 3+2 - 3+5 alle negative teste. Selv den ultra sensitive var negativ.

Da jeg så var 3+6 fik jeg en ultra svag streg som senere blev tydligere og tydligere. Nu er min datter 10 måneder Vent nogle dage og test igen. 

Anmeld Citér

29. december 2017

Anonym trådstarter

Tusind tak for dit meget brugbar svar.

jeg har dog fået de helt klassiske mens smerter, så tror ikke længere på en graviditet, hvilket også er helt okay.

godt nytår

Anmeld Citér

29. december 2017

Baby2017

Profilbillede for Baby2017
Nu mor til en lille prinsesse
Anonym skriver:

Tusind tak for dit meget brugbar svar.

jeg har dog fået de helt klassiske mens smerter, så tror ikke længere på en graviditet, hvilket også er helt okay.

godt nytår

Krydser for der stadig er en chance

Vi havde den i andet forsøg, var ellers også sikker på den var der i første cyklus, men så kom mens...

Mange tak og i lige måde og held og lykke med det hele 

Anmeld Citér

29. december 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Prinsessen 7/8/14 og babyen i maven :)

Hvornår har du test dag? 

Det er tidlig at sige om du er gravid eller ej. Så håbet er der stadig.

Anmeld Citér

29. december 2017

Anonym trådstarter

Jeg ved det ikke. Min mens er lidt uregelmæssig. Så har kun æl at gå udfra

Anmeld Citér

29. december 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Prinsessen 7/8/14 og babyen i maven :)
Anonym skriver:

Jeg ved det ikke. Min mens er lidt uregelmæssig. Så har kun æl at gå udfra

Okay. Hvis ikke din mens dukker op i den næste uges tid. Så tag en ny test. 

Anmeld Citér

29. december 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Har i oplevet lign.? 

Det er alt for tidligt at teste. Det er ikke alle der kan teste tidligt  

jeg testede bragende negativt 5+1. 5+3 fik jeg en ultra svag positiv test. Og blev kun rykket et par dage til NF. Så jeg producerede bare langsomt hcg. Men min søn er 2 år Idag og sund og rask

Anmeld Citér

29. december 2017

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Okay. Hvis ikke din mens dukker op i den næste uges tid. Så tag en ny test. 

Okay.

men tænker at min mens kommer i løbet af natten, jeg har fået de helt klassiske mens smerter.

men tak for dit svar

Anmeld Citér

31. december 2017

Anonym trådstarter

Nå, da jeg ikke har fået mens tog jeg en test igen 3+6, som også er negativ..  er chancen for en graviditet ikke minimal nu? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+