Hvordan løser jeg konflikten med hans mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.158 visninger
9 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. december 2017

Anonym trådstarter

Hej allesammen. Jeg er på herrens mark, aner ikke hvad jeg skal gøre! Jeg er ikke på talefod med kærestens mor, vi er blevet uvenner for længe længe siden. Men det piner mig at se min kæreste ked af det, fordi hun ikke ser vores datter. Han har rakt hånden ud til hende og sagt vi skal løse det, og jeg gerne vil. Hvorpå hun så har ignoreret ham i 4 uger (Ja!!).. Hvad gør jeg? Skal jeg selv prøve at række hånden ud til hende og skrive en sms, eller skal vi afvente noget?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

28. december 2017

Lje

Profilbillede for Lje
Anonym skriver:

Hej allesammen. Jeg er på herrens mark, aner ikke hvad jeg skal gøre! Jeg er ikke på talefod med kærestens mor, vi er blevet uvenner for længe længe siden. Men det piner mig at se min kæreste ked af det, fordi hun ikke ser vores datter. Han har rakt hånden ud til hende og sagt vi skal løse det, og jeg gerne vil. Hvorpå hun så har ignoreret ham i 4 uger (Ja!!).. Hvad gør jeg? Skal jeg selv prøve at række hånden ud til hende og skrive en sms, eller skal vi afvente noget?

Har du spurgt din kæreste omkring, hvad han synes? Og kan du opridse noget af konflikten - bare så vi ved, om det er hjerteblod eller en af de berømte kameler, der bare skal klemmes ned.

Vh. 

Anmeld Citér

28. december 2017

Tobabyer

Profilbillede for Tobabyer
Anonym skriver:

Det kommer jo meget an på hvem der ligesom har aben, hvis man kan sige det sådan, men jeg tænker at hvis du gerne vil løse det og er villig til at tilgive og evt indrømme egne fejl, så simpelthen erkende det overfor hende at du er ked at hvordan tingene er og at du (evt) har bidraget til det, vælger hun så stadig ikke at svare er bolden jo på hendes banehalvdel. 

Min erfaring er, at hvis man virkelig ønsker at løse noget så må man lægge alt bag sig, så går det ikke fx at sige:”jeg er ked af jeg sagde bla bla bla,MEN DU gjorde også ...” så må man lade den ligge ved: “jeg er ked af” punktum 

Anmeld Citér

28. december 2017

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod

Ser hun slet ikke jeres datter?

Jeg tænker som en anden skrev at hvis du vil lidt ud med hvad der er sket er det lidt lettere at forsøge at råde.

Anmeld Citér

28. december 2017

Newsence

Profilbillede for Newsence
stresset over kommune og a.kasse. Det vil bare ikke som jeg vil...

Jeg vil anbefale at du selv kontakter hende. Hvis hun stadig ikke svare så må den jo være hos hende..

Alternativt må I sætte jer ned og snakke om hvordan I ser på tingene. Skal farmor have lov at se dit barn sammen med sin far - bare uden dig eller er det alt eller intet. Jeg skal ikke dømme hvad der er rigtigt men I bliver nødt om at finde et fælles sted. 

Anmeld Citér

28. december 2017

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Ser hun slet ikke jeres datter?

Jeg tænker som en anden skrev at hvis du vil lidt ud med hvad der er sket er det lidt lettere at forsøge at råde.

Nej slet ikke, har faktisk ikke mødt hende endnu. Hun er snart 5 måneder. Min kæreste har heller ikke set sin mor siden vi blev uvenner, men jeg kan bare mærke det går ham på. Jeg kan personligt sagtens undvære hende, men jeg ville sagtens "kunne give mig" for hans skyld hvis det var det. Selvom det svært.

Vi har bare været meget uenige, også er det enten hendes vej eller ingen vej. Så hun blev rigtig led ved mig og frøs mig ud af familien og fik alle imod mig. (Hvertfald hans søskende og far)..

Så det var rigtig ubehageligt, og siden har vi slet ikk været på talefod.

Anmeld Citér

28. december 2017

Anonym trådstarter

Lje skriver:

Har du spurgt din kæreste omkring, hvad han synes? Og kan du opridse noget af konflikten - bare så vi ved, om det er hjerteblod eller en af de berømte kameler, der bare skal klemmes ned.

Vh. 

Ja han siger jeg bare skal lade hende være. Han er skuffet over hun bare ignorerer ham.

Vi har bare været meget uenige også frøs hun mig ude, og jeg skulle aldrig vise mig der igen. Siden der har der ingen kontakt været..

Anmeld Citér

29. december 2017

IenFart

Profilbillede for IenFart

Jeg synes din kæreste skal tage den med sin mor. Han har nemmere ved at bede hende tage sig lidt sammen og opføre sig ordentligt end du har. 

Anmeld Citér

29. december 2017

Anonym trådstarter

IenFart skriver:

Jeg synes din kæreste skal tage den med sin mor. Han har nemmere ved at bede hende tage sig lidt sammen og opføre sig ordentligt end du har. 

Det har han desværre prøvet, også bliver hun bare sur. Denne gang ignorere hub fuldstændig. Svarer ikke på sms'r, ønsker ikke god jul eller noget. 

Anmeld Citér

29. december 2017

Lje

Profilbillede for Lje

Ja han siger jeg bare skal lade hende være. Han er skuffet over hun bare ignorerer ham.

Vi har bare været meget uenige også frøs hun mig ude, og jeg skulle aldrig vise mig der igen. Siden der har der ingen kontakt været..

Jeg ville lytte til min kæreste. Hvis han siger 'let it be', så ville jeg gøre det. For ham kan det jo fx være dråben i det berømte bæger af en barndom, hvor han har sagt undskyld hele sit liv. Og nu har han måske fået nok.

Bak op om din kærestes holdning. Forklar det nødvendige til dit barn,  når barnet bliver ældre. Og beskyt jer selv hvis hun senere vil relationen.

Sådan ville jeg gøre det. 

Vh. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+