Ingen befrugtede æg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. december 2017

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er knust eller vi er. Vi fik taget æg ud den 25/12. Ni fine æg. I dag ringer de så fra ciconia og fortæller at ikke et af dem er befrugtet.. Det er så knusende...

Jeg forstår det ikke. Vi har et barn sammen som kom naturligt til. Alt virker så håbløst. 

Jeg skulle have været sygemeldt fra den 30/12 hvor der skulle længes æg op og lige nu kan jeg overhovedet ikke overskue at skulle på arbejde... Suk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

29. december 2017

FruSteffensen

Profilbillede for FruSteffensen
Anonym skriver:

Hej

Jeg er knust eller vi er. Vi fik taget æg ud den 25/12. Ni fine æg. I dag ringer de så fra ciconia og fortæller at ikke et af dem er befrugtet.. Det er så knusende...

Jeg forstår det ikke. Vi har et barn sammen som kom naturligt til. Alt virker så håbløst. 

Jeg skulle have været sygemeldt fra den 30/12 hvor der skulle længes æg op og lige nu kan jeg overhovedet ikke overskue at skulle på arbejde... Suk

Åh, det er jeg ked af at høre. Det er så vildt hårdt med sådan en besked og at have gået så meget igennem uden det resulterer bare i et enkelt godt æg.

Jeg går ud fra at det er jeres første runde IVF? Så husk på at første runde ofte desværre mest af alt er en prøverunde, hvor lægerne har mulighed for at lære en masse om hvordan din krop reagerer på protokollen og medicinen. Jeg havde selv kun et enkelt halvskidt æg på dag 3 efter vores første runde. Det blev lagt op, men der kom (selvfølgelig) ikke noget ud af det. I anden runde fik jeg noget andet medicin som gav væsentlig bedre ægkvalitet så der der var 2 af god kvalitet. 1 blev siddende og ligger pt på sofaen og tager sig en aftenlur.

Giv ikke op, og få en god snak med din læge om hvordan næste forsøg skal skrues sammen.

Rigtig meget held og lykke. Og mon ikke det kunne distrahere dig lidt at gå på arbejde selvom jeg godt kan sætte mig ind i at det føles uoverskueligt

Anmeld Citér

5. januar

Anonym trådstarter

Desværre er det vores andet forsøg... Første gav to æg befrugtet. Et lagt op og et på frost. Det på frost gik til i optøning og ja andet forsøg ingen til. Oplægning

Anmeld Citér

5. januar

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod

Æv kan godt forstå du er ked af det.

Har klinikken sagt om de kunne se hvorfor?

Jeg kender flere der har været eller er i behandling og det her rocker hårdt.

Men synes de siger at er der ingen æg tilnoplægning så tæller der ikke som et forsøg.

Så det her i det mindste ikke et spildt forsøg 

Anmeld Citér

5. januar

Anonym trådstarter

Vi har fået afvide at det tæller. Æggene er jo blevet taget ud og forsøgt befrugtet 

Anmeld Citér

5. januar

esioul

Profilbillede for esioul
Mod
Føler mig spændt :D
Anonym skriver:

Vi har fået afvide at det tæller. Æggene er jo blevet taget ud og forsøgt befrugtet 

Hmmm. Det gør det ikke i Aalborg. Et forsøg tæller først når der lægges et æg tilbage. Hvor er du tilknyttet? 

A winner is a dreamer who never gives up          

Anmeld Citér

13. januar

Anonym trådstarter

Vi er tilknyttet skive privat ferselitet klinik og så ciconia i Århus. De samarbejder

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.