Anbefal digital ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

177 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. december 2017

Bettybom

Profilbillede for Bettybom

Hej, 

jeg ville høre om der er nogen som kan anbefale en digital ægløsningstest? 

Kan slet ik overskue at skulle bruge strimler ? Så tænker, at en digital er lidt nemmere at overskue? 

Kom gerne med gode ( og dårlige ) anbefalinger

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

28. december 2017

Bettybom

Hej igen 

sidder og læser lidt rundt - kan også være, at man i første omgang skal prøve de der strimler? 

Er de nemme, at bruge?

Anmeld Citér

9. januar

Frøken90

Profilbillede for Frøken90

Jeg har ikke kunnet få en eneste positiv ÆL test strimmel. Så jeg overvejer også de andre

Anmeld Citér

10. januar

Bettybom

Hej Frøken90

jeg har købt nogle test fra Billig test og de virker ok. 

Har testet svagt siden i søndags ( testet omkring kl 14-16 stykker) og idag var den så næsten helt som kontrol stregen. Skal teste igen senere i aften, for at se, om den bliver lige så rød som kontrol stregen. 

Hvor meget har du testet? Og hvilket tidspunkt på dagen? Har læst mig frem til, at det har noget at sige. 

Jeg har app’ en Flo - og ifølge den beregning skal jeg have ægløsning idag og indtil videre passer det jo meget godt. 

Anmeld Citér

10. januar

Anonym

Bettybom skriver:

Hej Frøken90

Har testet svagt siden i søndags ( testet omkring kl 14-16 stykker) og idag var den så næsten helt som kontrol stregen. Skal teste igen senere i aften, for at se, om den bliver lige så rød som kontrol stregen. 

Hvor meget har du testet? Og hvilket tidspunkt på dagen? Har læst mig frem til, at det har noget at sige. 

Jeg har app’ en Flo - og ifølge den beregning skal jeg have ægløsning idag og indtil videre passer det jo meget godt. 

Inden du dømmer tommel-op til en app, vil jeg lige gøre dig opmærksom på, at man som udgangspunkt har ægløsning 24-36 timer efter positiv test.

Anmeld Citér

10. januar

Frøken90

Profilbillede for Frøken90
Bettybom skriver:

Hej Frøken90

Hej 

jeg købte strimlerne på billigtest også og jeg synes nærmest at hver gang jeg har taget en test, har stregen været lidt svagere end kontrolstregen.

jeg tog den sidste i forgårs på dag 21 og der var den ene streg også lidt tydelig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.