Allergisk overfor modermælk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. december 2017

Anonym trådstarter

Kære kvinder

Min søn  på 8,5 mdr har de sidste 2 uger haft diarre 3 gange dagligt hver dag. Da det startede, troede jeg det var tænderne. Igår kom jeg så til lægen, da jeg nok regnede ud at det ikke kan være tænderne, når det er så voldsomt så længe. 

Lægen tjekkede ham fra top til tå, og der var intet at finde. Hun mente han havde en mave/tarm virus. Storebror havde den lige inden lillebror fik den. Men storebrors varede kun 2-3 dage og det var kun med opkast.

Lillebror får for det meste kun modermælk. Han har ikke så meget lyst til andet lige pt. Han får heller ikke noget nyt, som han ikke kan tåle. Ellers var han madglad før.

Jeg er heller ikke begyndt at spise noget nyt, som kunne genere ham gennem modermælken, så derfor tænker jeg om børn kan udvikle modermælkallergi?

Har googlet mig frem til "mælkeallergi", hvor børn reagerer på komælk hvis de selv drikker den eller hvis moderen drikker den. 

Jeg får kun en smule komælk i min kaffe om morgenen. Ellers får jeg det ikke. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

28. december 2017

Abracadabra

Profilbillede for Abracadabra

Der er absolut ingen holdepunkter for allergi. Mælkeallergi udvikles ikke pludseligt i forbindelse med en mavetarmvirus. Han har bare et lille efterslæb i forhold til virussen. Giv det tid.

Anmeld Citér

28. december 2017

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Der er absolut ingen holdepunkter for allergi. Mælkeallergi udvikles ikke pludseligt i forbindelse med en mavetarmvirus. Han har bare et lille efterslæb i forhold til virussen. Giv det tid.

Tak. Jeg kan ikke andet end afvente. Håber det snart går over. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.