Svag (sen) positiv og nu negativ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
5 svar
1 synes godt om
28. december 2017

Mirakelmager

Ja, hvad skal man tro?!

I går morges fik jeg en fin, men dog svag, streg og her til morgen er den omtrent så negativ, som den kan være! (Det var samme mærke, der tester tidligt).

Jeg må være et sted i uge 5.

Jeg har symptomer, så jeg er noget overrasket over den negative test. De ømme bryster siden ÆL er endnu ikke forsvundet, jeg er gået en bh-skål op og kan ikke passe mine bukser. Jeg har været oppustet i over 3 uger! Jeg skal tisse oftere, har ondt i ryg og lænd, har i perioder lidt niv i underlivet og har de sidste par dage haft svært ved at finde mad, der tiltaler mig, så jeg får ikke spist så meget (har ikke kvalme).

Er der nogen af jer, der har prøvet noget tilsvarende?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

28. december 2017

Redbutterfly

Profilbillede for Redbutterfly

Umiddelbart tænker jeg bio /: - men ville nok selv teste igen i løbet af et par dage og se om svaret ændrer sig igen

Anmeld Citér

28. december 2017

Mirakelmager

Var lige ned hos lægen og sygeplejerskens test var negativ.

Hun sagde så til mig, at hvis jeg havde ægløsning den 3. december, var det for tidligt at teste og at jeg skulle komme igen om 14 dage.

- Det forstår jeg altså ingenting af

Min sidste menstruationsblødnings første dag var 13. november og jeg havde ægløsning på CD 21.

Er det mig, der ikke forstår mig på hvordan, man regner ugerne ud, eller hvornår man kan teste??

Anmeld Citér

28. december 2017

Klartilbaby

Profilbillede for Klartilbaby

Hvis du havde æl omkring 3. Dec, burde du kunne teste nu. 

Prøv selv at teste igen om et par dage. Hvornår på dagen har du testet?

Anmeld Citér

28. december 2017

Stivdie

Profilbillede for Stivdie

Jeg tænker, du skal lade være at teste så ofte. 

Mængden af hcg fordobles vist på ca 3 dage, så hvis du testede svagt positiv i morges på morgenurin, så test med morgenurin igen om 3 dage.

Hvis du har tisset (og drukket) meget i løbet af dagen for at producere urin til diverse tests, så kan koncentrationen af hcg være mindre, hvorfor du tester negativ. Lægen bruger i øvrigt ikke nogle specielle tests, og vil derfor ikke få et mere positivt resultat end du selv har fået hjemme. Så hvis du kun har fået en svag positiv, så er det i bedste fald også kun det lægen får. Desuden kan der godt være lidt forskel på, hvor tydelig stregen på to tests er - også selvom de er fra samme pakke og lavet med samme urin 

Held og lykke med den lille spire, der forhåbentlig gemmer sig et sted derinde 

Anmeld Citér

29. december 2017

Mirakelmager

Jeg har testet når jeg står op og igen om eftermiddagen.

Men jeg tror nu, at testen måske har reageret på ægløsning i stedet for graviditet - når jeg tænker over, at jeg havde kramper om aftenen og efterfølgende har en lidt forhøjet temperatur. Desværre er manden syg, så vi har ikke udnyttet det

Men tusind tak for jeres tanker - dejligt at have nogen at dele glæde og sorg med

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+