Har ikke brugt ble siden den 26 MEN

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
4 svar
2 synes godt om
28. december 2017

Sprit25

Profilbillede for Sprit25

Vi tog bleen af min datter den 26 og siden har hun haft et uheld. Så det er bare mega flot! 

Siden har hun dog ikke lavet stort. Heller ikke om natten når hun får bleen på. Hvornår skal vi blive bekymret. 

»Der kan ikke være nogen tydeligere åbenbaring af et samfunds sjæl end den måde, hvorpå det behandler dets børn«. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

29. december 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Kan du se at hun holder sig? 

Min datter har også lige smidt bleen og har stadig svært ved at lave stort på toilettet. Eller, ikke svært ved det, men vil ikke. 

Hun går og holder sig på numsen og går helt oppe på tæerne, så jeg er ikke i tvivl om at hun skal! Hun vil ikke have en ble på for at lave stort i den, så eneste løsning er at jeg bliver lidt skrap og siger vi SKAL ud og lave stort, ellers får man ondt i maven. (Ofte har hun allerede fået ondt i maven, og så er det jo så for at få maven til st blive god igen)

det kan godt kræve lidt gråd osv, det er ikke sjovt! Jeg forsøger at lave nogen fjollede toiletsange og lign imens, det hjælper lidt på humøret og så kommer der en ordentlig omgang når hun har siddet noget tid. Og så bliver hun helt stolt, glad og lettet. 

Anmeld Citér

29. december 2017

Sprit25

Mor11 skriver:

Kan du se at hun holder sig? 

Min datter har også lige smidt bleen og har stadig svært ved at lave stort på toilettet. Eller, ikke svært ved det, men vil ikke. 

Hun går og holder sig på numsen og går helt oppe på tæerne, så jeg er ikke i tvivl om at hun skal! Hun vil ikke have en ble på for at lave stort i den, så eneste løsning er at jeg bliver lidt skrap og siger vi SKAL ud og lave stort, ellers får man ondt i maven. (Ofte har hun allerede fået ondt i maven, og så er det jo så for at få maven til st blive god igen)

det kan godt kræve lidt gråd osv, det er ikke sjovt! Jeg forsøger at lave nogen fjollede toiletsange og lign imens, det hjælper lidt på humøret og så kommer der en ordentlig omgang når hun har siddet noget tid. Og så bliver hun helt stolt, glad og lettet. 

Lige som jeg slog den op skreg hun: mor jeg skal lave pølser og stormede derud

»Der kan ikke være nogen tydeligere åbenbaring af et samfunds sjæl end den måde, hvorpå det behandler dets børn«. 

Anmeld Citér

29. december 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
Sprit25 skriver:

Lige som jeg slog den op skreg hun: mor jeg skal lave pølser og stormede derud

Årh det var godt ❤️

Anmeld Citér

29. december 2017

Sprit25

Mor11 skriver:

Årh det var godt ❤️

Ja. Så  stolt af hende. Hun har haft to uheld siden vi tog den af hende! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.