Hvornår skal man søge hjælp igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. december 2017

Rixus

Profilbillede for Rixus

Hejsa. Min kæreste har PCO og vi brugte 2 år på at blive gravide, bl.a med hjælp fra 3 insemineringer. Det virkede og nu har vi en søn på snart 8 mdr.

Men, hvornår skal vi søge om hjælp igen? Min kæreste ammer stadig, har ikke menstruation og vi dyrker sex uden beskyttelse. Og vi vil super gerne have et barn mere, men vi ved bare ikke hvornår det ville være klogt at tage kontakt til en fertilitetsklinik igen, er det for tidligt nu? Ville de bare grine af os fordi hun stadig ammer og derfor nok ikke lige bliver gravid med det samme eller?

Har i erfaringer?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

28. december 2017

Stivdie

Profilbillede for Stivdie
Rixus skriver:

Hejsa. Min kæreste har PCO og vi brugte 2 år på at blive gravide, bl.a med hjælp fra 3 insemineringer. Det virkede og nu har vi en søn på snart 8 mdr.

Men, hvornår skal vi søge om hjælp igen? Min kæreste ammer stadig, har ikke menstruation og vi dyrker sex uden beskyttelse. Og vi vil super gerne have et barn mere, men vi ved bare ikke hvornår det ville være klogt at tage kontakt til en fertilitetsklinik igen, er det for tidligt nu? Ville de bare grine af os fordi hun stadig ammer og derfor nok ikke lige bliver gravid med det samme eller?

Har i erfaringer?

Hejsa. 

Jeg har ingen erfaringer med inseminering, men vil blot sige, at der gik 11 måneder inden jeg fik min mens igen efter min første.

Husk, at der ikke er to forløb, der er ens, så det er ikke sikkert det tager to år næste gang. Hvis det lykkes i første forsøg, er I så også klar til dét, har I nydt jeres bebs nok, og er h*n klar til at dele Jer allerede?

Rigtig meget held og lykke med den kommende familieforøgelse 

Anmeld Citér

28. december 2017

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

De fleste klinikker,anbefaler man ikke ammer mere,når man starter i behandling.

Anmeld Citér

28. december 2017

Wheelybug

Profilbillede for Wheelybug

Jeg har en veninde der også ønsker barn nr 2. Nr 1 kom til ved ivf. Hun fik at vide at hun skulle være helt færdig med at amme før hun kunne starte behandling igen -også selvom det blot er insemination til t starte med. Held og lykke 

Anmeld Citér

20. januar

Imaong

Profilbillede for Imaong

Vi fik hjælp med begge vores vi startede igennda vores datter var et år og det sagde de intet til selvom jeg havde fået aks. Men man skal ha haft sin mens og man må ikk amme før man kan få hjælp igen 

men jeg kender startede igen 4 måneder efter hun fik sin datter og hun havde også fået aks så nej de er der for at hjælpe så det tænker de nok ikk det store over :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.