Skyggestreg eller...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skyggestreg eller svag positiv?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

341 visninger
3 svar
2 synes godt om
27. december 2017

Mirakelmager

Profilbillede for Mirakelmager

Hej alle

Jeg er helt ny herinde og har brug for lidt hjælp.

Jeg kan være alt fra 5+4 til 6+0 (hvis jeg forstår at regne rigtigt - sidste mens' første dag var 13. november).

Min fertilitetsmonitor gav mig ingen høj, men på ÆL-en strimmel, jeg tog den 27. november var streg 2 næsten lige så tydelig og skarp som den 1. Henover de næste par dage aftog stregen gradvist.

Min temperatur lavede et ordentligt dyk den 3. december for så dagen efter at ryge endnu højere op end før dykket. Dette kan i princippet både have været ÆL, men også implantationsdyk.

Jeg blødte mindre end jeg plejer og tyndere blod den 13.-14.-15. december og pletblødte derefter i 4 dage. Hvis ÆL var 27/11 kan det have været mens på dag 15 efter ÆL (bare mindre i mængde og lysere rødt end normalt og uden klumper) - en usædvanligt lang luthealfase for mig.
Hvis ÆL var den 3. december var luthealfasen kun 9 dage - usædvanlig kort for mig.

De ømme bryster før mens er endnu ikke forsvundet, jeg er gået en bh-skål op og kan ikke passe mine bukser. Jeg har været oppustet i over 3 uger! Jeg skal tisse oftere, har ondt i ryg og lænd og har de sidste par dage haft svært ved at finde mad, der tiltaler mig, så jeg får ikke spist så meget (har ikke kvalme).

I morges tog jeg så en test, som jeg ikke kan tyde og jeg har brug for jeres øjne. Er det blot en skyggestreg? Kan I overhovedet se streg nr. 2? (Den er lidt tydeligere i virkeligheden)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

27. december 2017

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Testen er positiv,men personligt ville jeg være bekymret,hvis min test så sådan ud i uge 5.

Når du ikke fik en positiv ÆL test,er det vel også muligt,du har haft æl senere,end du lige regner med.

Anmeld Citér

27. december 2017

Mirakelmager

Profilbillede for Mirakelmager
Mor_til_3_unger skriver:

Testen er positiv,men personligt ville jeg være bekymret,hvis min test så sådan ud i uge 5.

Når du ikke fik en positiv ÆL test,er det vel også muligt,du har haft æl senere,end du lige regner med.

Tak for svar

Jeg skal måske for god ordens skyld lige sige, at jeg testede negativ 24/12

Anmeld Citér

27. december 2017

AnoMom

Profilbillede for AnoMom
Mor_til_3_unger skriver:

Min test så sådan ud 5+3. Blev kun rykket 2 dage tilbage til Nf

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.