Fladt baghovede!!! Hjælper hjertepuden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. december 2017

Anonym trådstarter

Min søn på 3 en halv måned har fået fladt baghovede!

Han sover lur på siden og jeg vender Det, han gider ikke rigtig ligge på maven længere tid af gangen.. Kan det nå at rette sig ud og blive pænt? Virker den pude man kan købe med hjerteform? Vi var nemlig ved kiropraktor ser sagde den var spild af penge.. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

25. december 2017

Anonym

Den virkede overhovedet ikke hos os. Mit bedste råd ville være at vende hans hoved, så han skifter side et par gange i løbet af natten.

Vent, jeg kan se, at du allerede vender hans hoved. Hm. Var der nogen låsninger, da kiropraktoren undersøgte det? Og kunne kiropraktoren se, at det også var fladt, eller ser det måske værre ud for jer, fordi I som forældre er lidt pylrede?

Anmeld Citér

25. december 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Den virkede overhovedet ikke hos os. Mit bedste råd ville være at vende hans hoved, så han skifter side et par gange i løbet af natten.

Vent, jeg kan se, at du allerede vender hans hoved. Hm. Var der nogen låsninger, da kiropraktoren undersøgte det? Og kunne kiropraktoren se, at det også var fladt, eller ser det måske værre ud for jer, fordi I som forældre er lidt pylrede?

Øv! Ja han havde en låsning i ryggen som blev fikset.

Han gjorde os også obs på det også fulgte vi hans råd og det rettede sig lidt ud, men nu er det fladt igen.. 

Anmeld Citér

25. december 2017

Lje

Profilbillede for Lje
Anonym skriver:

Min søn på 3 en halv måned har fået fladt baghovede!

Han sover lur på siden og jeg vender Det, han gider ikke rigtig ligge på maven længere tid af gangen.. Kan det nå at rette sig ud og blive pænt? Virker den pude man kan købe med hjerteform? Vi var nemlig ved kiropraktor ser sagde den var spild af penge.. 

Vores sundhedsplejerske viste billeder af børn, hvis hoved havde fået form efter hjertepuden i stedet. Hendes holdning var hel klar. Så jeg ville aldrig byde mit barn det.

Brug krudtet på kontinuerligt at vende barnets hoved. Fortsæt med kiropraktorens anvisninger. Og stol de på det professionelle svar du får derfra. 

Anmeld Citér

25. december 2017

HvidSne

Profilbillede for HvidSne
Anonym skriver:

Øv! Ja han havde en låsning i ryggen som blev fikset.

Han gjorde os også obs på det også fulgte vi hans råd og det rettede sig lidt ud, men nu er det fladt igen.. 

Hov, kom til at svare som anonym tidligere. Måske en tur mere til kiropraktor i tilfælde af, at den låsning stadig driller?

Ellers ville jeg prøve at slå koldt vand i blodet og fokusere på at følge kiropraktorens råd. Det er jo stadig tidligt - meget kan nå at rette sig ud endnu, hvis I fokuserer på det.

Min datter er (var) flad. Vi prøvede alt. Hvis du har nogen spørgsmål, så er du velkommen til at skrive

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.