Anbefal en bog om livsstilændring/kost/vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

203 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. december 2017

Anonym trådstarter

Jeg skal ud af min enorme sukkerafhængighed og min evne til, at snacke igennem dagen uden egentlig reelt at spise "mad" før vi rammer aftensmaden

Så, jeg tænker en bog, nok vil være vejen frem, med kostplan og en "vej" til, at tabe de 8 kg der har fundet mig efter jeg er holdt med at ryge 

Så, please! 

Kom, kom, kom, anbefal, anbefal, anbefal <3 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

25. december 2017

NCB89

Profilbillede for NCB89

Sense skulle være effektivt og ikke en egentlig kur

Anmeld Citér

25. december 2017

Mamalou

Jeg vil også anbefale Sense. Prøv at søg på Youtube, hvor der er nogle videoer med Suzy Wengel - kvinden bag - der forklarer principperne. Det er meget enkelt og mand år rigtig mad. Der er også en facebook gruppe  

Mamalou -   stolt mor til Villads 16.05.11

Anmeld Citér

26. december 2017

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Jeg skal ud af min enorme sukkerafhængighed og min evne til, at snacke igennem dagen uden egentlig reelt at spise "mad" før vi rammer aftensmaden

Så, jeg tænker en bog, nok vil være vejen frem, med kostplan og en "vej" til, at tabe de 8 kg der har fundet mig efter jeg er holdt med at ryge 

Så, please! 

Kom, kom, kom, anbefal, anbefal, anbefal <3 

disse to grupper er fantastiske, jeg har indtil nu tabt 14 kg, ved at leve efter sense, almindelig mad, med sund fornuft

https://www.facebook.com/search/top/?q=sense%20-%20slank%20med%20fornuft%20-%20sp%C3%B8rgsm%C3%A5l%20og%20svar

https://www.facebook.com/senseslankmedfornuft/

der ligger 4 introvideoer på s spørgsmål og svar siden og folk er sindsygt gode til at komme med råd og vejledning

desuden kan jeg anbefale bogen "to nemme uger med sense- også for dig med diabetes" fuld kostplan og gode opskrifter på lækker mad.

Jeg har fået så meget styr på min slik/sukker/snack trang at jeg faktisk ikke tænker over det mere, fordi jeg er mæt igennem dagen

Anmeld Citér

26. december 2017

Anonym trådstarter

1000 tak, det lige præcis sådan noget jeg søger.

Det må jeg få kigget nærmere på, tak tak tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.