Ingen tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.065 visninger
9 svar
9 synes godt om
25. december 2017

MysteriousAngel

Profilbillede for MysteriousAngel

Jeg undres.. 

Vi holder aldrig jul sammen hele familien. Der er altid nogle der ikke kan, skal til svigerforældrene og des lignende.

Men derfor giver vi hinanden gaver alligevel. 

Nu er det så bare sådan, at jeg ikke får et tak fra dem som vi ikke holder med. Hverken på SMS eller opringninger. Er det ikke mærkeligt? Gør man ikke det? Jeg må indrømme at jeg godt nok føler mig som et gavetræ og ikke en der rent faktisk har lagt tanker i deres gaver.. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

25. december 2017

LilleAsMor

Profilbillede for LilleAsMor
MysteriousAngel skriver:

Jeg undres.. 

Vi holder aldrig jul sammen hele familien. Der er altid nogle der ikke kan, skal til svigerforældrene og des lignende.

Men derfor giver vi hinanden gaver alligevel. 

Nu er det så bare sådan, at jeg ikke får et tak fra dem som vi ikke holder med. Hverken på SMS eller opringninger. Er det ikke mærkeligt? Gør man ikke det? Jeg må indrømme at jeg godt nok føler mig som et gavetræ og ikke en der rent faktisk har lagt tanker i deres gaver.. 

Selvfølgelig skriver man tak. Jeg tænker  dog, om de måske er optaget idag? Jeg har selv kun fået takket ca halvdelen på SMS, men vil tage det senere i aften, når ungerne er lagt. 

Anmeld Citér

25. december 2017

Thea14

Profilbillede for Thea14

Jeg har ikke skrevet tak til nogen. Sagde tak til dem jeg holder jul med, og de resterende ser jeg indenfor er næste par dage. Vil hellere give et personligt tak, end blot sende en SMS.

Men nu hverken giver eller modtager vi gaver til/fra folk som vi ikke ser i løbet af julen.

Anmeld Citér

25. december 2017

Meyer

Profilbillede for Meyer

Har I også fået gaver fra dem, for kan det jo være de venter på jer

Ellers så ja man siger tak, men de henvender sig måske i løbet af de næste dage.

Anmeld Citér

25. december 2017

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod

Du kunne jo skrive først og sige tak 

Anmeld Citér

25. december 2017

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Det kan være de ikke har nået det endnu, vi er fx først kommet hjem fra julefrokost her til aften og har først ro nu, hvor ungerne er blevet puttet og jeg har absulut ingen planer om at ringe og sige tak nu, nu står den på tv. Der kan altså sagtens gå lidt tid inden jeg ringer og siger tak, hellere at man har tid Til En rigtig samtale end det bliver sådan noget tak og farvel

Anmeld Citér

25. december 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Vi har jo kun d.25. i dag, så jeg ville slå koldt vand i blodet og se tiden an, før jeg hæftede mig ved det. Vi var færdige med gaveudveksling kl. 23 i går, og i dag og i morgen går det slag i slag med julefrokoster i familien, så jeg har ikke nået at takke nogen endnu. 

Anmeld Citér

27. december 2017

MysteriousAngel

Carina:-) skriver:

Du kunne jo skrive først og sige tak 

Dem jeg har fået af,  har jeg skrevet til. 

Anmeld Citér

27. december 2017

MysteriousAngel

Meyer skriver:

Har I også fået gaver fra dem, for kan det jo være de venter på jer

Ellers så ja man siger tak, men de henvender sig måske i løbet af de næste dage.

Jeg har skrevet tak. 

Anmeld Citér

27. december 2017

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

I vores familie plejer vi også at ringe eller skrive en sms og sige tak.

Jeg er gift og min mand har et barn hvor jeg egentlig har et ret godt forhold til moderen. 

Men en ting er også, at hun ALDRIG skriver tak for julegaver eller fødselsdagsgaver som vi enten har sendt eller kørt over med for at vi ville være sikre på han havde det på dagen til jul. Jeg går meget op i han altid skal have gaver på dagen osv. og at han skal føle vi altid tænker på ham.

Han er nu så stor at han selv godt kan skrive en sms, men vi hører intet... jeg synes - i min verden - at det er almindelig god opdragelse at sige tak for gaver og hun måske  godt kunne opfordre til et tak. Nogle gange er vi helt i tvivl om han har fået gaverne, for vi hører intet - heller ikke når vi ser ham. 

Men ja, sådan er vi forskellige. For mig gør det bare, at efter denne jul har besluttet at vi giver julegaver til ham når vi så ser ham til nytår (de år hvor vi ikke har ham i julen) eller give ham fødselsdagsgave når han kommer i weekenden efter sin fødselsdag og vi fejre ham.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.