fyrværkeri juleaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: fyrværkeri juleaften

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

464 visninger
6 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. december 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

I går var det vores første juleaften i vores nye lejlighed, og jeg blev overrasket over at se der var flere steder der fyrede fyrværkeri af da det først blev "rigtig" mørkt.

Jeg ved ikke om det er fordi jeg er gammeldags, fra landet eller hvad, men jeg mener at fyrværkeri kun hører til nytårsaften.

Hvad mener I?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

25. december 2017

Anonym

I min verden hører det hjemme nytårsaften .. Desuden er det ulovligt at fyre af før den 27 eller 28/12 ... 

Anmeld Citér

25. december 2017

MummiT

Profilbillede for MummiT
Foto
D. 4/7-14 kom min skønne pige
Ms.Momo skriver:

I går var det vores første juleaften i vores nye lejlighed, og jeg blev overrasket over at se der var flere steder der fyrede fyrværkeri af da det først blev "rigtig" mørkt.

Jeg ved ikke om det er fordi jeg er gammeldags, fra landet eller hvad, men jeg mener at fyrværkeri kun hører til nytårsaften.

Hvad mener I?

I min verden hører det kun til nytårsaften. Men her hvor jeg bor starter folk med at fyre af omkring d. 5 eller 6 december. Det er helt ærligt skide træls synes jeg, fordi min datter bliver skræmt hvis/når det vækker hende og har svært ved at falde i søvn bagefter. 

Det er ulovligt at fyre af før d. 27/12, men de fleste er fuldstændig ligeglade, og politiet gør desuden ikke noget ved det. - Ikke her i hvert fald.

http://lb3f.lilypie.com/9GQGp2.png

Anmeld Citér

25. december 2017

AnoMom

Profilbillede for AnoMom

Hører kun til nytårsaften i min verden. 

Politiet gør desværre intet ved at der fyres af før den 27/12 som kræver særlig tilladelse hvis det skulle ske. 

Anmeld Citér

25. december 2017

Pikku Myy

Profilbillede for Pikku Myy
Jeg skriver hvad jeg laver lige nu...

Jeg kunne ikke selv finde på at fyre fyrværkeri af andre dage end nytårsaften, men der går ikke noget af mig, hvis der er andre der gør

Anmeld Citér

25. december 2017

Anonym

Synes det er ret almindeligt i Kbh. Og så er Tivoli ikke langt fra os, så skulle vi også gå og være irriteret når der fyres af i sommer halvåret. Kommer også an på hvordan det bliver gjort, altså lige udenfor ens vinduer, og af uforskammede mennesker der ikke er modtagelige for man beder dem lade være, så er det trælst. Men det oplever vi faktisk aldrig. Har det generelt roligt med det, det hører efterhånden til hele juleugen for mig. Men er også vant til fyrværkeri bruges oftere i andre lande, ved højtider osv. I vores ghetto område sker det vist også en sjælden gang imellem ved bryllupper eller lignende, vil jeg tro, vi tager det ikke så tungt. Men selvfølgelig irriterende hvis ens barn bliver forskrækket og generes når der skal soves. Vores er heldigvis efterhånden begejstret både for lyn og torden og fyrværkeri (mest hvis det kan ses)

Anmeld Citér

25. december 2017

MorTil3+

Profilbillede for MorTil3+

Det hører kun til nytårsaften. Er glad for vi bor på landet og der ikke er nogle naboer så langt øjet rækker for vores den ene hund er så bange for det så hun ikk kan være i sig selv pga angst. Det samme når det tordner, vi kan altid mærke på hende lang tid før det bliver tordenvejr og i flere timer efter. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.