Kun amme om natten???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. december 2017

Anonym trådstarter

Jeg er startet på sertralin (mod depression), og får pillen om aften. Jeg har ammet indtil nu, ind imellem suppleret med flaske. Han har ikk rigtig gidet flaske, så amningen ryger ikke her af den grund..

Selvom det er minimalt hvad der går i mælken, er jeg ikke glad for han får rester af sådan en medicin så jeg har givet ham meget flaske i løbet af dagen for at mætte ham også hygge tåre hos mig. Det har faktisk fungeret så godt at han for første gang siden han blev født (4mdr) har sovet 6 timer på en nat, er i meget bedre humør hele dagen ikke utilfreds og tvær hele tiden og han sover lure!!! Han har før sovet en halv time på en hel dag sammenlagt, og nu sover han 1-2 timer flere gange dagligt.

Jeg ønsker stadig at amme, men jeg Kan se han bedre trives med at få flaske om dagen og en til natten. Men når han vågner om morgenen eller natten ammer jeg.

Kan man godt kun amme få gange om dagen også om natten uden produktionen går helt i stå? Eller skal jeg bruge en pumpe ind imellem?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

25. december 2017

AnoMom

Profilbillede for AnoMom
Anonym skriver:

Jeg er startet på sertralin (mod depression), og får pillen om aften. Jeg har ammet indtil nu, ind imellem suppleret med flaske. Han har ikk rigtig gidet flaske, så amningen ryger ikke her af den grund..

Selvom det er minimalt hvad der går i mælken, er jeg ikke glad for han får rester af sådan en medicin så jeg har givet ham meget flaske i løbet af dagen for at mætte ham også hygge tåre hos mig. Det har faktisk fungeret så godt at han for første gang siden han blev født (4mdr) har sovet 6 timer på en nat, er i meget bedre humør hele dagen ikke utilfreds og tvær hele tiden og han sover lure!!! Han har før sovet en halv time på en hel dag sammenlagt, og nu sover han 1-2 timer flere gange dagligt.

Jeg ønsker stadig at amme, men jeg Kan se han bedre trives med at få flaske om dagen og en til natten. Men når han vågner om morgenen eller natten ammer jeg.

Kan man godt kun amme få gange om dagen også om natten uden produktionen går helt i stå? Eller skal jeg bruge en pumpe ind imellem?

Du skal nok buge en pumpe indimellem. Produktionen skal stimuleres for ikke at gå i stå. Jo mindre du amme. Jo mindre fortæller kroppen dig at dit barn har brug for din mælk. Så god uden med pumpe hvis du ikk vil stoppe amning  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.