Har mistet håbet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. december 2017

Anonym trådstarter

hej

jeg skulle være gravid og være ca 6-1 nu.

Desværre begyndte jeg at små bløde juleaftensmorgen. Jeg har nu haft samme blødning i 24 timer. Den hverken forsvinder eller udvikler sig bortset fra at der er lidt mere slim og måske en aaaanelse mere mørk i farven. Desværre er alle mine andre tegn på graviditet forsvundet. Ingen morgenkvalme og ingen brustspændinger 

Desværre kan jeg ikke komme til noget som helst læge eller noget før onsdag

Tidspunktet var bare perfekt nu og alt klappede bare lige indtil jeg så den blødning.. Men kan ikke blive ved med at håbe når blødningen fortsætter og ikke bliver mindre 

så sidder her og kan slet ikke nyde juledagene fordi min hjerne hele tiden er på stressen omkring læge på onsdag 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

27. december 2017

Janet1989

Profilbillede for Janet1989

Hej min ven , jeg ved hvordan du føler det. 

1.juledag begyndte jeg at bløde, har blødt i tre dage nu, dog uden nogen rigtige smerter. 

Hvis man søger på nettet er der stadig håb for at baby har det fint. Jeg har fået taget blodprøve i dag, og skal igen fredag morgen, og får først svar om jeg har mistet eller ej, fredag eftermiddag .. men uvisheden gør ondt �� 

men sender en stor kram din vej ��

Anmeld Citér

28. december 2017

Anonym trådstarter

Tak var selv til blodprøve i går og skal igen i morgen og får svar lørdag. Men har bare mens smerter og har haft konstant mindre blødning i siden jule aften ( fed jul) og hver gang jeg anstrenger mig det mindste får jeg endnu mere ond og blødningen øges. 

Blev scannet den 21 ( før jeg begyndte at bløde) og der var der blommesæk i livmoderen så ved den sad rigtigt men med alle de symptomer sammen med at min morgen kvalme er pist væk så.. 

øv at det skal ske i helligdagene. Så får man lov at vente endnu længere. 

Krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.