Begyndende fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. december 2017

Justthinking

Profilbillede for Justthinking

Goddag søde  kvinder og glædelig jul

Jeg er førstegangsgravid og har  naturligvis læst vægge op og vægge ned på graviditet - deriblandt at mange bliver syge/får influenza op til fødslen osv.

Nu kommer mit spørgsmål: jeg er blevet temmelig forkølet over natten (uden forvarsel), har relativt mange menssmerter i ryggen samt en smule murren i maven. Baby er blevet mere stille derinde og jeg har de to foregående aftener haft så voldsomme smerter i maven (konstante), at de lå på en 8/10..

Kan det være starten på noget? Jeg har ikke døjet med plukkeveer, hvad jeg ved af og skal først se min jordemoder i det nye år - er i dag 31+6 :-)

På forhånd tak 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

24. december 2017

EBK

Profilbillede for EBK

De der mens smerter i ryggen.. Er de konstante eller kommer og går de?

Anmeld Citér

24. december 2017

Justthinking

Profilbillede for Justthinking
EBK skriver:

De der mens smerter i ryggen.. Er de konstante eller kommer og går de?

De er relativt konstante, men med små pauser i løbet af dagen. De kører måske med 2 timers intervaller 

Det skal også nævnes, at det gør ondt at bukke mig forover - enten for at tage sokker på, samle noget op mv. Det har heller ikke været en hindring før 

Anmeld Citér

24. december 2017

EBK

Profilbillede for EBK

At du ikke kan bukke dig lyder helt normalt. 

Men du skal da kontakte fødegangen med det samme når du beskriver at du har haft så ondt, som 8/10??

Anmeld Citér

24. december 2017

Anonym

Justthinking skriver:

Goddag søde  kvinder og glædelig jul

Jeg er førstegangsgravid og har  naturligvis læst vægge op og vægge ned på graviditet - deriblandt at mange bliver syge/får influenza op til fødslen osv.

Nu kommer mit spørgsmål: jeg er blevet temmelig forkølet over natten (uden forvarsel), har relativt mange menssmerter i ryggen samt en smule murren i maven. Baby er blevet mere stille derinde og jeg har de to foregående aftener haft så voldsomme smerter i maven (konstante), at de lå på en 8/10..

Kan det være starten på noget? Jeg har ikke døjet med plukkeveer, hvad jeg ved af og skal først se min jordemoder i det nye år - er i dag 31+6 :-)

På forhånd tak 

Ring til fødegangen og snak med en jordemoder. Selvom jeg er tredjegangsgravid, kan jeg ikke give dig et svar. Det lyder ikke unormalt - men man ved jo aldrig. Vi oplever graviditet så individuelt, at det ikke er til at sige, hvad det er, du mærker... Personligt vil jeg sige, du ikke er det mindste i tvivl, hvis det er veer - men det med manglende liv. Det skal du reagere på.

Anmeld Citér

24. december 2017

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod

Du skal ringe.

Mindre liv mavesmerter og at du kun er i uge 31 skal du reagere på nu!

Anmeld Citér

24. december 2017

Stivdie

Profilbillede for Stivdie

Jeg tænker også du skal til et tjek, når du ikke er længere. Voldsomme smerter og mindre liv skal der tjekkes op på. 

Begyndende veer er typisk murren/smerte, der kommer af 0,5-1,5 minuts varighed med en længere pause imellem, men det kan sagtens starte i ryggen. 

Anmeld Citér

25. december 2017

Camellia

Profilbillede for Camellia

Jeg ville også kontakte FG. Specielt nær du ikke er længere  Hellere en gang for meget, end for lidt. 

Hels og lykke med graviditeten og den kommende fødsel. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.