spontan abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. december 2017

Frk.P

Hejsa og glædelig jul! 

D. 20 aborterede jeg, dagen for Nakkefold. 

Havde i lang tid, måske hele graviditeten følt, at noget var galt. Folk blev nærmest sur på mig og sagde “du har født to smukke og raske børn, hvordan kan du så tænke sådan”.. men min tanke var der stadigvæk selvom folk prøvede at berolige mig.. 

en uge inden jeg aborterede, skulle jeg tisse og der var jeg lyserød.. ringede til lægen og de sagde det var normalt. Ugen efter begyndte jeg at pletbløde mere og mere og til sidst (i torsdags) fik jeg de vildeste smerter i underlivet, som om noget ville ud. 

Ringede til 1813 som så ringede til mig egen læge.. 

tog til lægen og der var intet hjertelyd. 

Kom så på akut gynokælogisk på Hillerød og der fortalte de at fosteret havde været dødt siden 8+6 og var 11+6 henne. Tårerne trillede ned og kunne ikke stoppe dem, var afklaret med mig selv, at det skulle bare ud og det skulle gå hurtigt. Men i samme øjeblik begyndte blødet så at løbe ud og så startede “blodshowet” var på hospitalet med kæresten i 5,5 time. 

Et af mine spørgsmål kommer så nu:

1. Hvor længe skal jeg blive ved med at få blodklumberne ud? Har gjort det i fire dage nu

2. Hvornår kan man regne med at blive gravid igen? Jeg er virkelig afklaret, hellere abortere nu end senere. Men blodshowet gør at jeg bliver chokeret og det får mig virkelig til at få tårerne frem. 

3. Jeg er sååååå træt og vågner med hovedpine, hvornår stopper det? 

Håber i på et tidspunkt vil skrive, ellers ønsker jeg jer en god og glædelig jul. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

24. december 2017

Ellybelly

Profilbillede for Ellybelly

Øv stakkels dig  Jeg var igennem næsten det samme tilbage i august, hvor en scanning 11+3 viste at fosteret var gået til omkring uge 8-9.. Havde det meget ligesom dig!!

Jeg stoppede dog hurtigt med at bløde og have ondt, så der kan jeg ikke hjælpe så meget.. 

jeg fik afvide på hospitalet, at man kan prøve med det samme igen, men min gynækolog rådede os til at vente to cyklusser (aner ikke hvorfor, bare hendes bedste erfaring), hvilket vi også gjorde for lige at få lidt ro på kroppen.. jeg er gravid igen nu, og vildt nervøs! 

Men der skulle ikke være noget i vejen for at prøve igen! Håber dine smerter forsvinder hurtigt  Og håber du får en dejlig dag med dine unger alligevel 

Anmeld Citér

3. januar

Frk.P

Stort stort tillykke!!!! Hvor dejligt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.