V navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.234 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. oktober 2009

tumle81

Ja så er det lige oppe over og vi er stadig ikke enige om navnet

Vores børn hedder Victoria og Valdemar, og ville rigtig gerne have den næste også startede med V.

Min mand er helt vild med Victor, men synes bare at det er lidt "tumpet" at have børn der hedder Victoria og Victor, hvad siger I???

Jeg kan godt lide Vitus, men min mand er ikke helt enig...

Af pige navne er jeg kun kommet med Viola og Vilma, og han kan slet ikke forholde sig til Viola, men måske Vilma. Hvad synes I om det?? Min mand siger at man tænker flintstones med det samme, gør I også det??

Ellers bliver det måske slet ikke med V...

Knus Kathrina 37+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

trunte24

Hej

Hvad med valentin eller vita

vh trunte24

Anmeld

12. oktober 2009

Lise

Når nu du spørger... Jo, jeg ville finde det ret "tumpet" (for at bruge dit eget ord) at to søskende hedder Victor og Victoria.

Der er ikke umiddelbart nogle V-navne som gør noget for mig, og hvis i ikke kan blive enige, så synes jeg da i skal søge bredere græsgange. Der er jo også 27 andre bogstaver man kan starte navne med..

Anmeld

12. oktober 2009

Ansemusen

Vera? Det er meget sødt. Af drengenavne er jeg helt blank! Vi har navne klar til piger som minder lidt om hinanden men ikke starter med samme bogstav, så det kunne i måske også overveje. Altså et navn som passer med de to andre i stilen!

Anmeld

12. oktober 2009

LauraLW

villads og vilma

- hvis jeg får en pige skal hun hedde vilma

Anmeld

12. oktober 2009

betina

Vil også sige Villads - Sys det er super sødt

Anmeld

12. oktober 2009

RumlesMor

Drengenavne: Vitus, Vilhelm og Villads.

Pigenavne: Vera, Vivian, Viola og Vivi.

Anmeld

12. oktober 2009

tumle81

Vi har snakket om Villads, men det er manden gået helt væk fra igen...

Jeg er selv vild med Alexander, hvis det ikke SKAL være med V, men der er han også lidt svær at overtale

VI kan begge lide Villiam/William, men det hedder min mands nevø og nieces fætter på den anden side. Han mener derfor ikke at vi kan kalde vores søn det, hvis det altså bliver en dreng...

Knus Kathrina

Anmeld

12. oktober 2009

Kaufie

Kigger lige med her da vi i forvejen har William og manden så har "hittet på" at hans børn skal hedde noget med samme forbogstav, ligesom han og hans søskende gør. Så skulle man måske ikke lige have valgt W - men V kan også gøre det for ham.

Jeg vil så gerne have en Victor, hvis det er en lille dreng vi venter - men er blank hvis det bliver en pige.

Ville heller ikke synes I skal have en Victoria OG en Victor.

Anmeld

12. oktober 2009

malou

Hvad med Viggo?? De der gamledags navne er jo de sidste 6-7 år blevet vildt populære og jeg synes faktisk viggo er sødt

knus malou hvis dreng hedder victor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.