Vi er en lille familie, det resulterer jo så også i en lille juleaften med os to voksne vores fælles 3 børn, mandens store søn og min mor. Det betyder også jul er blevet noget stille og hyggeligt med alt hvad juleaften indebærer af mad, pakker, synge, 6er spil og hvad ved jeg - men sidder vi i nattøj så er det også okay.
Det har også været en mærkedag siden Lia døde i november 2006 som er ambivalent nok især foe mig, så det er både en jeg ser frem til og som jeg gerne bare vil have overstået.
Men og det her er det gode men i år er der sket et eller andet, en mindre klon af Gertrud Sand er flyttet ind i hvert fald når det kommer til tøj og børnene har fået tøj der oser af jul. Og nu har je sørme også syet et sæt juleaftenstøj til den mindste (tror så ikke jeg når mere, det skulle da lige være en kjole til mig selv med det stof hvor der er en stor julemand på så det kan blive rigtig Gertrud Sand). Vildt...! Ja for mig er det altså at tænke over hvad tøj man skal have på juleaften, viber dog stadig ude i den bløde og behagelige afdeling
drengens eneste reaktion: flot, men hvor er juleundertøjet?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér