Juletøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
9 svar
12 synes godt om
23. december 2017

lineog4

Profilbillede for lineog4
Mod

Vi er en lille familie, det resulterer jo så også i en lille juleaften med os to voksne vores fælles 3 børn, mandens store søn og min mor. Det betyder også jul er blevet noget stille og hyggeligt med alt hvad juleaften indebærer af mad, pakker, synge, 6er spil og hvad ved jeg - men sidder vi i nattøj så er det også okay. 

Det har også været en mærkedag siden Lia døde i november 2006 som er ambivalent nok især foe mig, så det er både en jeg ser frem til og som jeg gerne bare vil have overstået. 

Men og det her er det gode men i år er der sket et eller andet, en mindre klon af Gertrud Sand er flyttet ind i hvert fald når det kommer til tøj og børnene har fået tøj der oser af jul. Og nu har je sørme også syet et sæt juleaftenstøj til den mindste (tror så ikke jeg når mere, det skulle da lige være en kjole til mig selv med det stof hvor der er en stor julemand på så det kan blive rigtig Gertrud Sand). Vildt...! Ja for mig er det altså at tænke over hvad tøj man skal have på juleaften, viber dog stadig ude i den bløde og behagelige afdeling  

drengens eneste reaktion: flot, men hvor er juleundertøjet?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

23. december 2017

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod
lineog4 skriver:

Vi er en lille familie, det resulterer jo så også i en lille juleaften med os to voksne vores fælles 3 børn, mandens store søn og min mor. Det betyder også jul er blevet noget stille og hyggeligt med alt hvad juleaften indebærer af mad, pakker, synge, 6er spil og hvad ved jeg - men sidder vi i nattøj så er det også okay. 

Det har også været en mærkedag siden Lia døde i november 2006 som er ambivalent nok især foe mig, så det er både en jeg ser frem til og som jeg gerne bare vil have overstået. 

Men og det her er det gode men i år er der sket et eller andet, en mindre klon af Gertrud Sand er flyttet ind i hvert fald når det kommer til tøj og børnene har fået tøj der oser af jul. Og nu har je sørme også syet et sæt juleaftenstøj til den mindste (tror så ikke jeg når mere, det skulle da lige være en kjole til mig selv med det stof hvor der er en stor julemand på så det kan blive rigtig Gertrud Sand). Vildt...! Ja for mig er det altså at tænke over hvad tøj man skal have på juleaften, viber dog stadig ude i den bløde og behagelige afdeling  

drengens eneste reaktion: flot, men hvor er juleundertøjet?

Hvor er det flot!

Det gad jeg godt købe til de yngste.

Sig til hvis du sælger næste år 

Anmeld Citér

23. december 2017

lineog4

Mod
Carina:-) skriver:

Hvor er det flot!

Det gad jeg godt købe til de yngste.

Sig til hvis du sælger næste år 

Skal jeg nok - tør jo slet ikke sige det er til ham på 7, men vi er lidt barnlige her hjemme 

Anmeld Citér

23. december 2017

Skouboe

Profilbillede for Skouboe

Hvor er det fint. Jeg havde store planer om at sy julekjoler til pigerne, men jeg har haft så travlt at jeg ikke har set min symaskine i måneder.

http://www.kreablogger.dk/

Anmeld Citér

23. december 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvor er det fedt!!!

og glædelig jul!! Vh Stine 

Anmeld Citér

23. december 2017

lineog4

Mod
Skouboe skriver:

Hvor er det fint. Jeg havde store planer om at sy julekjoler til pigerne, men jeg har haft så travlt at jeg ikke har set min symaskine i måneder.

Symaskinen er det der gør jeg overlever travlhed - når jeg har for travlt og har det lidt skidt så spytter jeg tøj ud, når jeg slapper af og har det fantastisk så samler maskinerne ofte støv

Anmeld Citér

23. december 2017

Skouboe

Profilbillede for Skouboe
lineog4 skriver:

Symaskinen er det der gør jeg overlever travlhed - når jeg har for travlt og har det lidt skidt så spytter jeg tøj ud, når jeg slapper af og har det fantastisk så samler maskinerne ofte støv

Sådan har jeg det normalt også, men jeg har haft så travlt på arbejdet og derhjemme at symaskinen endte som en ting, der bare ikke var tid til 

http://www.kreablogger.dk/

Anmeld Citér

23. december 2017

lineog4

Mod
Skouboe skriver:

Sådan har jeg det normalt også, men jeg har haft så travlt på arbejdet og derhjemme at symaskinen endte som en ting, der bare ikke var tid til 

Øv - har prøvet få gange og så er jeg tæt på at brænde sammen

Anmeld Citér

23. december 2017

Astoria

Profilbillede for Astoria

Det er så fint! 

God jul 

Anmeld Citér

23. december 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Prinsessen 7/8/14 og babyen i maven :)

Rigtig flot lavet 

rigtig god jul

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+