Har jeg muligvis en depression??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2017

Meandu

Profilbillede for Meandu
Anonym skriver:

Jeg mistænker mig selv for at have en depression men er ikke sikker.....

Mit selvværd er lig med nul, jeg bliver meget hurtigt irriteret og sur hvilket går udover dem herhjemme. Jeg tror ikke på mig selv og de gange hvor jeg virkelig har været ked af det pga konflikt herhjemme har jeg taget en kniv og forsøgt at skære i mig selv. Men min fornuft har alligevel stoppet mig så det er aldrig blevet til rigtigt. Nogle dage har jeg bare svært ved at tage mig sammen til at lave mad og rydde op. Jeg har meget svært ved at tage mig sammen til at gøre rent og tit så ligger jeg bare og sover en hel dag hvor jeg har fri og bagefter får en jeg en smule dårlig samvittighed over det men jeg kan simpelthen ikke overskue noget. Jeg føler mig som en dårlig kollega,kæreste og mor. Jeg bliver lyn hurtig stresset hvis det roder herhjemme og irriteret. Det ene øjeblik er jeg glad og det næste sur og irriteret. Der skal ingenting til før jeg bliver påvirket i humør. Når jeg har fri spiser jeg heller ikke noget. Jeg kan tit sætte mig for noget og når jeg så endelig skal til det eller tiden er til det så gør jeg det alligevel ikke da jeg enten ikke kan overskue det eller bare ikke har lyst. Før havde jeg masser af oversku til at tage ud på legeplads med min datter men nu hvor jeg også har 2 børn så bliver det sjældent til noget. Jeg bliver hurtig stresset og presset hvis jeg skal flere ting på en gang og på samme dag. Og når børnene spørger og spørger og bare gerne vil deres mor kan jeg også godt blive irriteret og snerre af dem hvilket ikke er fair 

Jeg har længe gået og tænkt på om der mon er noget galt med mig?? Evt en depression i en mild grad men jeg ved det ikke. Jeg indrømmer at jeg er bange for at opsøge min læge for tænk hvis han stempler mig og melder mig til kommunen og de tager mine børn for er man en god mor selvom man psykisk har det skidt!!?? Og hvis det nu viser sig at være en depression bliver jeg så overvægtig pga de tbl man får?? Og samtale med en psykolog? Det har jeg aldrig prøvet... Håber der er nogen der kan give mig svar....

Det lyder som depression. Du burde gå til lægen meget snart. 

I hen tager dine børn fra dig pga. Depression, sålænge du selvfølgelig kan tage sig af dem og ikke gører skade på dem. Jeg er sygemeldt med depression for 2. Gang. Og har ikke fået medicin. Går til psykolog. 

Det er bedre du gøre noget ved det nu før det udvikler sig yderligere. Hele og lykke

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.