Baby skruer sig ned. Tegn på fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

149 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. december 2017

Anonym trådstarter

Den sidste uges tid er baby begyndt at skrue sig ned i mit bækken. Og siden i går har jeg oplevet et massivt pres ned af og flere plukkeveer.

Kan det være tegn på, fødslen snart går i gang? Eller er det bare tegn på, jeg er højgravid.

Jeg har 3 uger til terminen...

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

22. december 2017

Michfich

Profilbillede for Michfich
Elsker min lille ny familie

Har oplevet det samme i nogle uger nu og er 35+0, så det betyder desværre ikke nødvendigvis at fødslen står for døren  men vi kan da håbe 

Anmeld Citér

22. december 2017

AnoMom

Profilbillede for AnoMom
Anonym skriver:

Den sidste uges tid er baby begyndt at skrue sig ned i mit bækken. Og siden i går har jeg oplevet et massivt pres ned af og flere plukkeveer.

Kan det være tegn på, fødslen snart går i gang? Eller er det bare tegn på, jeg er højgravid.

Jeg har 3 uger til terminen...

Min søn stod også fast i bækkenet fra uge 36 ca og havde mange plukveer. Fødte 40+2 så nej det betyder ikk nødvendigvis begyndende fødsel

Anmeld Citér

22. december 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Min søn stod også fast i bækkenet fra uge 36 ca og havde mange plukveer. Fødte 40+2 så nej det betyder ikk nødvendigvis begyndende fødsel

Tak for jeres svar! Så slapper jeg lidt af igen. Vil helst over på den anden side af nytår. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.