Ingen stemme i lige knap 14 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
7 svar
1 synes godt om
21. december 2017

Anonym trådstarter

Hej alle sammen

jeg har brug for et godt råd eller 2, sagen er det, at for ca 14 dage siden der fik jeg om mandagen ondt i halsen, dagen efter mistede jeg min stemme, og nu her ca 14 dage efter, har jeg stadigvæk ondt i Halsen, ikke så voldsomt som i starten hvor det brandet hele dagen i halsen, men min stemme er stadigvæk væk! Jeg er ved at blive sindssyg over at den er væk, det er så anstrengende at snakke .. 

jeg har været ved lægen, de siger bare: virus, du kan ikke gøre andet end at tage panodiler for smerten, og spise strepsils.. men da jeg arbejder som tjener, og har to børn, og derfor ved at blive desparat efter at få min stemme igen undskyld det lange indslag, men håber virkelig på gode råd

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

21. december 2017

Smølfine123

Profilbillede for Smølfine123

Få hvilet, fordbad, og skift strepsil ud med zynx... de er lang mere effektive

Anmeld Citér

21. december 2017

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Få hvilet, fordbad, og skift strepsil ud med zynx... de er lang mere effektive

Hvad er fordbad for noget? Jeg vil lige undersøge de der zynx, dem kender jeg ikke  

Anmeld Citér

21. december 2017

Smølfine123

Profilbillede for Smølfine123
Anonym skriver:

Hvad er fordbad for noget? Jeg vil lige undersøge de der zynx, dem kender jeg ikke  

Fodbad

Anmeld Citér

21. december 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sådan en omgang havde jeg også sidste år, og det tog ca 1 mdr før min stemme var tilbage til normal. Syntes det eneste der virkede rimeligt var varme drikke.

Feks the med honning.

Varm Ribena med et skud friskpresset citron og honning.

Varmt tørklæde.

Alkohold ( får stemmebåndene til at slappe af)

Er også lige nu ramt og har været det siden mandag i sidste uge.