Ingen stemme i lige knap 14 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
7 svar
1 synes godt om
21. december 2017

Anonym trådstarter

Hej alle sammen

jeg har brug for et godt råd eller 2, sagen er det, at for ca 14 dage siden der fik jeg om mandagen ondt i halsen, dagen efter mistede jeg min stemme, og nu her ca 14 dage efter, har jeg stadigvæk ondt i Halsen, ikke så voldsomt som i starten hvor det brandet hele dagen i halsen, men min stemme er stadigvæk væk! Jeg er ved at blive sindssyg over at den er væk, det er så anstrengende at snakke .. 

jeg har været ved lægen, de siger bare: virus, du kan ikke gøre andet end at tage panodiler for smerten, og spise strepsils.. men da jeg arbejder som tjener, og har to børn, og derfor ved at blive desparat efter at få min stemme igen undskyld det lange indslag, men håber virkelig på gode råd

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

21. december 2017

Smølfine123

Profilbillede for Smølfine123

Få hvilet, fordbad, og skift strepsil ud med zynx... de er lang mere effektive

Anmeld Citér

21. december 2017

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Få hvilet, fordbad, og skift strepsil ud med zynx... de er lang mere effektive

Hvad er fordbad for noget? Jeg vil lige undersøge de der zynx, dem kender jeg ikke  

Anmeld Citér

21. december 2017

Smølfine123

Profilbillede for Smølfine123
Anonym skriver:

Hvad er fordbad for noget? Jeg vil lige undersøge de der zynx, dem kender jeg ikke  

Fodbad

Anmeld Citér

21. december 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sådan en omgang havde jeg også sidste år, og det tog ca 1 mdr før min stemme var tilbage til normal. Syntes det eneste der virkede rimeligt var varme drikke.

Feks the med honning.

Varm Ribena med et skud friskpresset citron og honning.

Varmt tørklæde.

Alkohold ( får stemmebåndene til at slappe af)

Er også lige nu ramt og har været det siden mandag i sidste uge.

Ka næsten ik snakke, når jeg står op om morgenen  Tror kæresten syntes her er dejligt stille

Igen virker varme drikke med honning, bare bedst! Vh Stine 

Anmeld Citér

22. december 2017

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Fodbad

Haha .. når okay

Anmeld Citér

22. december 2017

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Sådan en omgang havde jeg også sidste år, og det tog ca 1 mdr før min stemme var tilbage til normal. Syntes det eneste der virkede rimeligt var varme drikke.

Feks the med honning.

Varm Ribena med et skud friskpresset citron og honning.

Varmt tørklæde.

Alkohold ( får stemmebåndene til at slappe af)

Er også lige nu ramt og har været det siden mandag i sidste uge.

Ka næsten ik snakke, når jeg står op om morgenen  Tror kæresten syntes her er dejligt stille

Igen virker varme drikke med honning, bare bedst! Vh Stine 

1 måned? 

Årh nej! 

Alkohol har jeg prøvet, i lørdags til julefrokost, det gør jeg ikke igen.. vågnede op dagen efter med kun viskestemme, eller også var det fordi jeg havde fordi jeg havde sunget så meget 

Årh er du så også hæs hele dagen? Eller kun om morgen? Jeg synes det er så hårdt når man skal anstrenge sig for at snakke, også fordi jeg jo arbejder som tjener, har sidste arbejdes dag idag,  og gruer for den, for det er hele dagen  

jeg prøver te med honning tak for svar

Anmeld Citér

1. januar

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik-19-09-11, Lillebror juli '18

Jeg er selv igennem en omgang af det også...

lægens eneste råd også her bare:

sove, drikke masser af varmt, kold luft kan faktisk hjælpe så længe man husker at holde varmen over hele kroppen.

har måtte blive hjemmefra arbejde siden 28. december for der har vitterlig ingen stemme overhovedet været og fik strenge ordrer om ikke at prøve at bruge stemmen hvis det skulle gå over...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.