Jubii skla til 3-4 D scaningen i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

Jeg fik allerede en tid i dag til kl:12,45 i morgen...

Glæder mig helt vildt og farmand og min bonus søn skal med derop..

Glæder mig til af se farmand/steens øjne når han se sådan en scanningen har han ikke prøve da hans søn jo blever 12 år her den 27 okt...

Så Pige nu må vi se om det er 100 % en lille Tobbie/Tobias vi venter og er spændt på hva hun siger af vægt,moderkagen,fostervanden og om termin er den 21-22-24-25 eller 26 dec da disse datoer har været nævnt til de forskelige scaninger.

Ville bare lige del min glæde med jer.går derfra med en delbilleder og cd..

(har prøve det med min datter fik dog ingen billede pga hun var alt for aktiv men fik en cd på 30 min...

Mvh Henriette 30+0 efter 1 mens dag men holder stadig på 29+6 -29+5 i dag og termin den 22 dec eller 23 dec...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

FruPudderkvast

Henriette.S.J. skriver:

Jeg fik allerede en tid i dag til kl:12,45 i morgen...

Glæder mig helt vildt og farmand og min bonus søn skal med derop..

Glæder mig til af se farmand/steens øjne når han se sådan en scanningen har han ikke prøve da hans søn jo blever 12 år her den 27 okt...

Så Pige nu må vi se om det er 100 % en lille Tobbie/Tobias vi venter og er spændt på hva hun siger af vægt,moderkagen,fostervanden og om termin er den 21-22-24-25 eller 26 dec da disse datoer har været nævnt til de forskelige scaninger.

Ville bare lige del min glæde med jer.går derfra med en delbilleder og cd..

(har prøve det med min datter fik dog ingen billede pga hun var alt for aktiv men fik en cd på 30 min...

Mvh Henriette 30+0 efter 1 mens dag men holder stadig på 29+6 -29+5 i dag og termin den 22 dec eller 23 dec...

Spændende!

Var selv til 3D/4D scanning da jeg var 29 + 6 og det er jo en FANTASTISK oplevelse!

Så det skal du glæde dig til!

Knus Sarah.. 33 + 0

Anmeld

12. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

Saped90 skriver:

Spændende!

Var selv til 3D/4D scanning da jeg var 29 + 6 og det er jo en FANTASTISK oplevelse!

Så det skal du glæde dig til!

Knus Sarah.. 33 + 0

I now......

*SSS*..Var med min datter i 2006 da jeg var 29+3 henne EN FED OPLEVELSE.Men mee fedt nu tro jeg da manden er med + hans søn nogle af dele det med på en anden måde den gang i 2006 var det en veninde.I helt de samme..

Anmeld

13. oktober 2009

Snuffler25

Hey,

Du må lige fortælle hvordan det er gået idag  ?

Kunne de ikke se til MD scanning om det var en dreng eller pige du ventede dig?

hvad har du måtte af med for sådan en 3D scanning

Anmeld

13. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

Snuffler25 skriver:

Hey,

Du må lige fortælle hvordan det er gået idag  ?

Kunne de ikke se til MD scanning om det var en dreng eller pige du ventede dig?

hvad har du måtte af med for sådan en 3D scanning

De skal jeg nok...

Jo jo der var en fin pungen og en tissetrold..Jeg sagde det højt det er en DRENG før hun nået af sige det.HAn drille første han have samle ben så hun prøve nogle gang og trykke let på min mave + jeg løfte numsen og ryse den og op og ned så alle gode gange tre der så man hans pung og tissetrold...*SS*

Skriver senere...

Hej hej

Knus fra henriette 30+1 efter 1 mens dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.