Mysonsmama skriver:
Min søn er også 14 uger, og gider slet ikke sove. De vil så gerne verden så søvn kan vente 
Men du skal lære ham at søvn er dejligt og det skal være en rar oplevelse. Min søn "græder" og protestere os når han blir puttet men det går over også falder han i søvn ellers står vi op igen og prøver 30 min senere.
Hvordan putter du ham?
Vh
hver anden dag bader, jeg ham ved 18.30 tiden. ender han skal have nattøj på, og have mad. men når han er i bad, lege vi og snak sammen. imens jeg vask ham, det tager som 30 min. fordi han er en rigtig vandhund (efter sin far)
Jeg begynder pusle ham, til nat ved 19 tiden, hvor vi hygge om det. hvor jeg kys ham på maven, og nusse ham på foden. imens jeg skift hans ble og give ham nattøj på. og det kan godt tager 15-20 min, hvor vi bare skift ble og hygge om det med at får nattøj på.
så når han har får nattøj på, så får han en flaske eller bryst. det tager mellem 15-45 min.
så inden jeg ligger ham ved siden af mig i min seng, i hans babynest. så synge jeg en sang for ham.
og så er han lagde i sin babynest ved 8 tiden, og vil så ikke overgive sig til søvn for ved 21-22 tiden. det er lige meget hvad jeg gøre om jeg så gå en tur med ham i barnevogn eller jeg nusse ham. han sove første ved 21-22 tiden
Anmeld
Citér