Hej :-)
Jeg har været hos en fysioterapeut i går, som fortalte mig at jeg har delte mavemuskler. Derfor har jeg de smerter jeg har og må ikke lave noget fysisk arbejde på nuværende tidspunkt og er derfor sygemeldt. Han siger jeg skal igennem et forløb over flere uger. Lige nu er der fokus på at arbejde med det inderste lag af mavemuskler. Jeg fødte sidst d. 03/10-16, så det er over et år siden.
Ringede så til min læge for at få en sygemelding til arbejdspladsen. Han forstod slet ikke at fysioterapeuten mente at jeg kunne træne det op igen og han var overbevist om at jeg i stedet skulle opereres for brok. (Jeg har ingen brok lignende buler og samtalen var over telefon). Jeg kunne selvfølgelig først få en tid hos lægen d. 3/1, hvor han vil vurdere hvad der skal til for at hjælpe mig med de delte mavemuskler.
Mit spørgsmål lyder så på om her er nogle som også har prøvet at have delte mavemuskler efter fødslen, som ikke samlede sig efter tid som de skal?
Hvordan var forløbet efter det blev opdaget? Kan det trænes op igen? kan man få en brokoperation uden at have en bule som indikere brok?
Ja sidder egentligt bare med en masse spørgsmål jeg ikke kan får svar på fra min læge før til næste år - Tak fordi du læste med så langt:-)
Anmeld
Citér