Hårfarve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.067 visninger
17 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. december 2017

Maurasmussen

Hej .

hvordan har i det med hårfarvning under graviditeten ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det er så ligegyldig en ting at jeg vil sige Nogo  

Anmeld Citér

19. december 2017

Christabelle

Det er et absolut nogo...

Anmeld Citér

19. december 2017

AnoMom

Maurasmussen skriver:

Hej .

Jeg farvede selv hår en enkelt gang fordi jeg skulle til konfirmation og mit hår lignede jeg ved ikke hvad. Og det er ikke ligegyldigt for mig hvordan jeg ser ud til sådan nogle begivenheder. Men hvis det bare er for at farve i hverdagen så ville jeg ikke gøre det.  

Anmeld Citér

19. december 2017

Anonym

Maurasmussen skriver:

Hej .

Det er jo et temperamentsspørgsmål. Sådanne debatter har været oppe mange gange. Og du vil få så mange delte meninger og holdninger at det er nemmere at træffe beslutningen selv. 

Vi er jo alle så forskellige. Jeg lægger fx ikke make-up på hylden, jeg bruger deo og parfume hver dag. Jeg bruger body- og hårshampoo med duft. Jeg har ikke farvet mit hår, men kunne godt have fundet på det. 

Nogle vil slet ikke forstå mig og tænke at jeg er ude på at ødelægge mit lille barn i maven og give det allergi. Jeg har det omvendt, jeg forstår ikke dem der lægger det på hylden. Jeg har ikke lyst til at ligne en hængt kat uden make-up, udgroninger i håret og dufte af ingenting. Men sådan er vi jo forskellige. 

Desværre tror jeg bare ikke du får et brugbart svar med sådan en debat. 

Anmeld Citér

19. december 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Du kan jo tænke således :

hvad vil jeg tænke hvis jeg er så uheldig at få et multiallergisk barn? Ville jeg så synes det var dét værd? For det er vel i virkeligheden den tanke man skal vende med sig selv - man ved jo ikke om man er heldig eller uheldig, men man ved at man gør sit bedste for at øge chancen, ved at bruge allergifremkaldende produkter

Anmeld Citér

19. december 2017

Bb2015

Det er en af de ting, der for mig er et no-go  der er bare for meget kemi i til at jeg ville gøre det selv, så vil jeg hellere vente til baby er kommet ud. 

Anmeld Citér

19. december 2017

MorTil3+

Jeg har farvet mit hår ca halvvejs i alle 3 graviditeter hos frisøren, da det ikke er ligeså kraftigt som hjemmefarve. Jeg er naturligt lyshåret men har farvet det sort/mørkebrunt næsten altid.

Anmeld Citér

19. december 2017

Mysonsmama

Folk er meget forskellige.

Men personligt er det nooooooogo! Jeg kan sagtens ligne en kedelig leverpostej for mit barns skyld, i de 9 måneder. Barnets sundhed er vigtigere end min selvtillid, hvis man spørger mig.

Ingen garanti for barnet tager skade i form af allergi osv, men hvorfor dog tage chancen?

Anmeld Citér

19. december 2017

Vaya

Jeg har lige været ved frisør, og hun fortalte at man kunne måle det i urinen en uge efter man havde farvet hår. Det synes jeg siger en del...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.