Bedste klapvogn!! Erfaringer ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
17 svar
4 synes godt om
19. december 2017

Mysonsmama

Som overskriften fortæller vil jeg høre lidt om jeres erfaringer med klapvogne? 

Jeg hælder til at købe en EJ nxt90, men er det nu os den bedste? Prisen er ligegyldig.. nogen der har Den, eller en der er bedre? Kom frisk 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

19. december 2017

ønskebørn74

Profilbillede for ønskebørn74
VI ELSKER VORES TVILLINGE BØLLER OVER ALT...
Mysonsmama skriver:

Som overskriften fortæller vil jeg høre lidt om jeres erfaringer med klapvogne? 

Jeg hælder til at købe en EJ nxt90, men er det nu os den bedste? Prisen er ligegyldig.. nogen der har Den, eller en der er bedre? Kom frisk 

Babyjogger City elite. Der findes intet bedre. Se video med den på you tube. ��

VORES DEJLIGE TVILLINGE BØLLER,

VORES GULD.. 

Anmeld Citér

19. december 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg er også til BabyJogger City Mini GT, hedder vores vist.

Anmeld Citér

19. december 2017

Mysonsmama

ønskebørn74 skriver:

Babyjogger City elite. Der findes intet bedre. Se video med den på you tube. ��

Kan baby ligges helt ned i den og sove ?

Hvorfor synes du det er den bedste?

Anmeld Citér

19. december 2017

Mysonsmama

EBK skriver:

Jeg er også til BabyJogger City Mini GT, hedder vores vist.

Hvorfor valgte i Den? Hvad kan den

Anmeld Citér

19. december 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB
Mysonsmama skriver:

Hvorfor valgte i Den? Hvad kan den

Den er nem at folde sammen og folde ud, den har en god sidde højde, så min lange dreng kan være i den, den kan dreje rundt på en 25 øre, der er kæmpe lakajer, den er nem at manøvre rundt med én hånd og vejer ikke et ton. 

Vi har været super glade for den!

Anmeld Citér

19. december 2017

ønskebørn74

Profilbillede for ønskebørn74
VI ELSKER VORES TVILLINGE BØLLER OVER ALT...
Mysonsmama skriver:

Kan baby ligges helt ned i den og sove ?

Hvorfor synes du det er den bedste?

Ja helt ned. Den vejer ingenting, stort liggemål. Klappes sammen ved at løfte den i et håndtag. Den fylder ingenting at have med. Tag ud og se den, prøv den og se så alt det lækre udstyr..

VORES DEJLIGE TVILLINGE BØLLER,

VORES GULD.. 

Anmeld Citér

20. december 2017

MummiT

Profilbillede for MummiT
D. 4/7-14 kom min skønne pige

Det kommer jo an på hvad man prioriterer en klapvogn skal kunne. For mig var det vigtigt at både have mulighed for at barnet kunne have ansigtet mod mig, og ud mod verdenen. Det skulle være muligt at skærme rigtig godt af når den lille skulle sove i vognen, og jeg ville have en fodstøtte der kunne komme op, så barnet kunne ligge strakt, og ikke med bøjede ben mens det sov. Den skulle derudover være god stabil, og både fungere i skoven såvel som i byen. Derfor ville babyjogger have været et dårligt valg for mig. 

Jeg købte en Emmaljunga Super Nitro (med overlæder til), og det var det helt rigtige! Har simpelthen været så glad for den klapvogn! Den er også gemt væk, og venter på at jeg skal have en baby mere, så den kan komme i brug igen.

http://lb3f.lilypie.com/9GQGp2.png

Anmeld Citér

20. december 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB
EBK skriver:

Den er nem at folde sammen og folde ud, den har en god sidde højde, så min lange dreng kan være i den, den kan dreje rundt på en 25 øre, der er kæmpe lakajer, den er nem at manøvre rundt med én hånd og vejer ikke et ton. 

Vi har været super glade for den!

Lakajer er kaleche.. Skide stavekontrol 

Anmeld Citér

20. december 2017

årgang84

Profilbillede for årgang84

Hvad er dit behov for klapvogn.  

Vi brugte barnevognen længe,  og arvede en æld gammel Emma junga klapvogn.  Men den blev mest brugt til opmagasinering af sager når vi var ude.  Vores er via dagplejen vant til at gå meget så det var nemmere når vi ikke havde den med.  

Men har da kigget langt efter en city elite syntes bare ikke når der nok opmagasinerings plads hvis barnet skal lægge ned.  Hvis man er i Tivoli djurssommerland eller ligende em hel dag.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+