Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg vælger lige at være anonym da jeg er lidt flov over at måtte lave dette indlæg jeg ville lige trimme mig lidt idag med en saks som jeg plejer når hårene bliver alt for lange. da jeg døjer med kraftige menstrationer så det ret ulækkert når hårene er lange men vil heller ikke være helt glat og kan heller ikke se til skulle barbere mig helt... men idag skete der det jeg klippet i min skamlæbe det gjorde virkelig nas men kan ikke selv se hvor slemt det er men det bløder og hver gang jeg tisser så bliver papiret blodigt men der kommer kun pletter på bindet.. skal jeg søge læge for den saks var jo ikke steril og ved ikke om det vil hele af sig selv?? regner med manden kan tjekke hvor slemt det er når han kommer fra job for har ingen spejle men svier stadigvæk ret meget..... har lært det på den hårde måde sakse er farlige hvad ville i gøre?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor langtid er der gået? Og bløder du stadig?
Love Angel skriver: Hvor langtid er der gået? Og bløder du stadig?
ved ni tiden i formiddag. ja bløder stadigvæk men mest når jeg tørre mig
Anonym skriver: ved ni tiden i formiddag. ja bløder stadigvæk men mest når jeg tørre mig
Hvis du bliver ved med at bløde til imorgen. Så vil jeg mene du skal kontakte lægen. Håber for dig at det snart stopper med at bløde.
Og ja pas på de sakse
Love Angel skriver: Hvis du bliver ved med at bløde til imorgen. Så vil jeg mene du skal kontakte lægen. Håber for dig at det snart stopper med at bløde. Og ja pas på de sakse
håber det stopper for vil være lidt pinlig over den opringning til lægen plus der sidder en rigtig sur sekretær så man har ikke lyst til at ringe men ja bruger ikke saks igen det sikkert
Kan du ikke skrive til lægen i en E-konsultation ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128