hvad skal man gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
5 svar
5 synes godt om
19. december 2017

Ungmortillui

hej 

min søns sundhedsplejeske har lige været her. og min søn er blive målet til at være 66,5 cm og 6818 g. men da han var til læge ved 3 mdr, blive han målet til at være 66 cm og 6680 g. det var da han var 11 uge gammel, og nu er han 14 uger gammel. min sundhedsplejeske siger at han kunne har taget 200 g på sin lægen, og det er altså 3 uger siden. kan det være normal, min søn er blive ammet og får lidt flasker. kan man får noget mere fed modermælk til ham ?. eller har i andre gode ide, det muligvis kan hjælp til at min søn tage på. han pleje at tager 400-600 g på, på 3-4 uger.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

19. december 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du ka ik helt regne med at det kun er 200g, da han jo er blevet vejet på 2 forskellige vægte, han er blevet vejet på.

Hvis han ellers virker til at trives, ville jeg ik være bekymret. Vh Stine 

Anmeld Citér

19. december 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Enig med Stine han tager på, det er det vigtigste hvis ikke din sp har sagt at der er et problem, så lad være at bekymre dig  

Anmeld Citér

19. december 2017

Ungmortillui

han er glad og trivsel. hun siger bare at han skulle have 290 ml i flaske isted for 125 ml. så kommer han også muligvis til at sove bedre .

Anmeld Citér

19. december 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
Ungmortillui skriver:

han er glad og trivsel. hun siger bare at han skulle have 290 ml i flaske isted for 125 ml. så kommer han også muligvis til at sove bedre .

Så er det jo bare det du gør  

Anmeld Citér

19. december 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79
Ungmortillui skriver:

Lyder som en god plan, at tilbyde ham en større flaske. Og hvis ik han spiser det hele, er det også helt ok! Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+