Frustreret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. december 2017

Anonym trådstarter

Hej med jer. Jeg har i meget lang tid fult meget med her inde og har søgt svar når jeg havde brug for det. Nu var det på tide at oprette en profil her inde. Min histore med projekt baby er meget lang og det vil jeg ikke trætte jer med. Men jeg søger bare nogen der måske er i samme båd som jeg kan spare lidt med. Mig og min kæreste har forsøgt at få børn nu i halvandet år. Jeg har været gravid før og det skete i første forsøg. Derfor ved jeg at der da må være noget der inde der virker. Men nu kan vi så ikke. Jeg har med vilje ikke rigtig ladet mig det gå på fordi jeg ikke vil have det skal fylde for meget. Men i dag ramte det mig bare hårdt. Jeg vil jo så gerne blive gravid. Er det fordi jeg tænker for meget over det? Andre er vel blevet gravide selvom de også tænkte på det. Er jeres frustrationer endt godt hvis man kan sige det sådan? Tak 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

18. december 2017

Drengemor1113

Har I overvejet at lade jer undersøge?

Bruger du æl-teste for at finde ægløsning? 

Nogle har bare nemme ved at blive gravide og andre ikke. 

Vores nr 1 tog 10 mdr. Nr 2 tog 23 mdr, med et par mislykkedes graviditeter inden. Her 3. gang er vi ved 5. cyklus efter SA. 

Anmeld Citér

18. december 2017

Anonym trådstarter

Ja vi er lidt i gang for at se om min kæreste er ok. Men igen er jeg bange for at det tager overhånd og det ikke kommer til at handle om andet. 

Ja det har jeg overvejet og har også prøvet lidt. Men synes godt det kan være dyrt hvis man skal tage så mange for at finde ud af hvornår man har æl. Har du nogle gode råd til det?

da jeg tidligere er blevet undersøgt ved jeg at mine æg er lang tid om at modnes. Men jeg kan vel godt have senere æl end “normalt”? 

Anmeld Citér

18. december 2017

Imaong

Profilbillede for Imaong

I stedet for at købe æl teste hele tiden kan man hente en app der udregner det samt bruge temperatur metoden og æl teste nogen måneder for at se om det hele stemmer overens :-) 

Anmeld Citér

18. december 2017

Anonym trådstarter

Nå ja sådan havde jeg ikke tænkt på det. Skal man så tage æl test hver dag? 

Anmeld Citér

19. december 2017

KatMiro79

Jeg vil sige at hvis I har prøvede i 1.5 år og du er ikke blevet gravid siden så har det ikke noget at gøre med at I tænker for meget over det. Så er vi ude I at der kan meget vel være et problem med fertiliteten. 

Hvis du vil selv forsøg lidt endnu så er jeg enig i at du kan prøve at finde ud af hvornår du har ægløsning. Der findes netsider som sælger strimmeltests rimelig billigt. Du behøver nok heller ikke at teste fra dag 1 men dag 8-10 første gang, så sparer du lidt penge. 

Men synes ikke det kan skade at snakke med din læge og evt få en henvisning til fertilitetsbehandling. Hvis ingen af jer har børn så får I nogle gratis forsøg. I får 6 gratis insemineringer og 3 gratis kunstig befrugtning. Dog skal I selv betale for medicinen. 

Anmeld Citér

26. december 2017

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar. Det er dejligt der er nogen der gider svarer. Jeg har i dag fået min mens og så vil jeg forsøge både med test og temperatur. Så må vi jo se. Min kæreste skal have tjekket hans kvalitet og så tager vi den der fra. Men hvor håber jeg bare der snart sker noget. At jeg måske også bare kan slippe det lidt mere end jeg gør nu men rigtig god jul alle sammen ������

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.