han vågne ved 6:30 tiden og så blive han ammet
så sover han lur fra 7:20 til 8:20
så sove han igen 9:15 til 9:45
så har han mange små lur indtil, hans middagslur. hvor jeg har svært ved at får ham til at sove til middag, uden så skal jeg går med barnevogn imens han skal sove. så kan ikke hold barnevogn stille uden han vågne af det. så får det mest, sove han først middagslur ved 14 tiden. han er meget ked af det og utrøstlig, hvor det eneste det hjælp er at gå med ham i barnevogn. så han sove første middaglur fra 14 tiden til max 16 tiden. fordi jeg kan ikke stille barnevogn uden han vågne af det.
så sove han igen fra 17:30 til 18:15
så bliver pusle det ved 19 tiden og skal sove til nat, men det har jeg også nogle gang. hvor jeg skal gå med barnevogn, for at får ham til at sove. men han vågne, når barnevogn stå stille. så vågne igen det ved 20 tiden, og er ked af det.
når jeg går i seng ved 21 tiden, sove han fra 21 tiden til 23:30.
så sove han igen fra 00:30 til 01:15
så sove han igen fra 01:45 til 02:30
så sove han igen fra 03:05 til 04:00
så sove han igen fra 04:00 til 06:30
når han vågne om natten, græder han på fuld styrke, og er sulten.
han får mad af anbefale af min egen læge, da han ikke kan blive rigtig mæt uden lidt andre. men ved godt selv at han ikke blive anbefale det for han er 4 til 6 mdr.
han får flasker og bryst fordi hvis jeg kunne give bryst, af de 14 gang i døgnet han spise. vil jeg ikke have nok mælk til ham.