Erfaring med sønderbroskolen i Aalborg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

227 visninger
3 svar
1 synes godt om
16. december 2017

Anonym trådstarter

Hej. 

Håber at nogen kan hjælpe. 

Min søn skal starte i skole efter sommer. Vil høre om nogen har erfaring med sønderbro skolen i Aalborg? Vi er meget i tvivl pga. Gamle rygter. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

16. december 2017

Chrissi

Profilbillede for Chrissi

Hej. 

Håber at nogen kan hjælpe. 

Min søn skal starte i skole efter sommer. Vil høre om nogen har erfaring med sønderbro skolen i Aalborg? Vi er meget i tvivl pga. Gamle rygter. 

Hej 

Jeg har meget gode erfaringer med skolen, idet min søn går der.

Det er en mangfoldig og aktiv skole, der rummer en del nationaliter.. Jeg har bestemt intet dårligt at sige om den..

Lærerne er faglig dygtige, flinke til at hjælpe børnene og så søde. Det gælder ligeledes i dus 

jeg havde også mine tvivl dengang, ift hvordan rygterne var om skolen for ca 15 år siden.. Men den tvivl er blevet gjort tilnskamme, må jeg indrømme. Så det skal du ikke frygte/være bekymret for.

Skriv endelig i pb, hvis du har spørgsmål 

Anmeld Citér

16. december 2017

Anonym trådstarter

Chrissi skriver:

Hej 

Jeg har meget gode erfaringer med skolen, idet min søn går der.

Det er en mangfoldig og aktiv skole, der rummer en del nationaliter.. Jeg har bestemt intet dårligt at sige om den..

Lærerne er faglig dygtige, flinke til at hjælpe børnene og så søde. Det gælder ligeledes i dus 

jeg havde også mine tvivl dengang, ift hvordan rygterne var om skolen for ca 15 år siden.. Men den tvivl er blevet gjort tilnskamme, må jeg indrømme. Så det skal du ikke frygte/være bekymret for.

Skriv endelig i pb, hvis du har spørgsmål 

Mange tak for dit svar. Hvor er jeg glad for at høre det. Er der store klasser? 

Vi er selv tosprogede, men ærligt, så ønsker jeg ikke at mit barn skal gå i en klasse hvor der kun er tosprogede børn. Vi er 100 % integrede og jeg ved at der er mange der ik er :/. 

Dejligt at i er så glad for skolen. Kender nemlig ikke nogen der går der. 

Anmeld Citér

16. december 2017

Chrissi

Profilbillede for Chrissi
Anonym skriver:

Mange tak for dit svar. Hvor er jeg glad for at høre det. Er der store klasser? 

Vi er selv tosprogede, men ærligt, så ønsker jeg ikke at mit barn skal gå i en klasse hvor der kun er tosprogede børn. Vi er 100 % integrede og jeg ved at der er mange der ik er :/. 

Dejligt at i er så glad for skolen. Kender nemlig ikke nogen der går der. 

Det var da så lidt..

Altså de er 17 i min søns klasse, han går i 5. Kl. Jeg kan udemærket godt følge dig mht en re tosproget klasse, dog er de rigtig gode til at fordele på hver årgang.

I min søns klasse, er de 8 af dem nok tosprogede, resten er fra dk/Island/Finland-opvokset(dem anser jeg ikke for tosprogede) i dk  Så slet ikke et problem synes jeg..

Jeg er ihvertfald rigtig glad for skolen og ligeså er min søn 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.