Er der nogen børn der bare ikk gider strækvikle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. december 2017

Mysonsmama

Argh! Jeg har i desperat forsøg på at få armene fri købt mig en strækvikle for 2 måneder siden.. Vi prøver og prøver; jeg danser rundt når jeg putter ham med men han blir simpelthen så sur efter 5 min fordi han ikke kan bevæge sig 

Har nogen prøvet ligende? Er der bare nogle børn der ikke gider de der vikler eller er det tilvænning? 

Hjææælp

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

15. december 2017

Lje

Profilbillede for Lje
Mysonsmama skriver:

Argh! Jeg har i desperat forsøg på at få armene fri købt mig en strækvikle for 2 måneder siden.. Vi prøver og prøver; jeg danser rundt når jeg putter ham med men han blir simpelthen så sur efter 5 min fordi han ikke kan bevæge sig 

Har nogen prøvet ligende? Er der bare nogle børn der ikke gider de der vikler eller er det tilvænning? 

Hjææælp

Vores søn blev aldrig venner med vores Manducca. Jeg havde indtrykket af, at det var samme problem: at han sad fastspændt. 

Eneste små positive oplevelser var, når han kom i den udenfor. Og vi gik små - meget korte - ture. Der var hans tålmodighed større. Men hjemme var det no go. På trods af alle gode råd og vi prøvede alt. 

Vh. 

Anmeld Citér

15. december 2017

Mysonsmama

Lje skriver:

Vores søn blev aldrig venner med vores Manducca. Jeg havde indtrykket af, at det var samme problem: at han sad fastspændt. 

Eneste små positive oplevelser var, når han kom i den udenfor. Og vi gik små - meget korte - ture. Der var hans tålmodighed større. Men hjemme var det no go. På trods af alle gode råd og vi prøvede alt. 

Vh. 

Årh hvor Øv altså !!  

Anmeld Citér

15. december 2017

Christabelle

Profilbillede for Christabelle
Mila 4 år... Baby 14+6

Min datter gad det heller ikke. Hverken vikle eller bæresele

Anmeld Citér

15. december 2017

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mysonsmama skriver:

Hjææælp

Mine børn elskede dem og min dreng på nu 3 uger er også glad for strækviklen. 

Men jeg har brugt dem fra de var 2 uger. 

Anmeld Citér

15. december 2017

Astoria

Profilbillede for Astoria

Min datter gider ikke ville, kun bæresele. 

Anmeld Citér

15. december 2017

lineog4

Profilbillede for lineog4
Mod
Mysonsmama skriver:

Hjææælp

En af mine ville aldrig hverken vikle eller andre bæredimser. Han var også et barn der helst ville falde i søvn selv, lege på gulvet selv osv. Nød selskab men ikke det fysiske særlig meget og sådan er han fortsat. Vil helst også sove i sin egen seng og de få gange han kommer der skal vi helst ikke putte. Jeg får krammer og kys også selvom han er 10, men kun når han vil og ikke for meget. Hvor de to andre nærmest har været en fast bestanddel på mit skød eller i mine arme og i min seng 

Anmeld Citér

15. december 2017

Lje

Profilbillede for Lje
Mysonsmama skriver:

Årh hvor Øv altså !!  

Tja... Det var vist mere mit ideal og drømmende selvbillede om, at "bæresele det gør man" og da vi boede i udlandet, da han var lille, havde det været lækkert, at have ham i den i lufthavnen i stedet for Voksien. Men pyt.   

Jeg nød,  at jeg kunne ligge ham på gulvet og så hyggede han sig og han elskede sin barnevogn. Så for mig var det ikke på den måde et praktisk problem. Ud over jeg havde købt en Manducca (men nu har samtlige veninder lånt den, så de er glade )

Vh. 

Anmeld Citér

15. december 2017

Thea14

Min dreng har aldrig været begejstrer for viklen. Helt fra han var lille syntes han det var det værste at blive låst fast. Senere ville han gerne hvis han ikke fik låst hovedet fast, så jeg måtte stadig bruge en hånd til at støtte hans hoved, når han så faldt i søvn kunne jeg skubbe hovedet forsigtigt ind under - men det virkede kun hvis jeg gik tur imens.

Han vil stadig ikke i viklen, og bliver så sur. Men han vil heller ikke ligge svøbt eller i liften hvor pladsen er trang. Han vil kunne bevæge sig og ligge selv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+