hvorfor kan folk ikke svare på en invitation - for pokker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.152 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. april 2008

Siber

det er da bare for pisse irriterende! Hvis nogen skulle have glemt det så skal vi giftes den 14 juni, og SU var den 1. April, og mangler stadigvæk svar fra nogen!
Nå det var bare lige lidt brok som ikke handler om baby8D

Der er ellers gang i planlæggeren her hjemme! 8(

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2008

ka li ja

dem der ikke svarer kommer ikke med. sådan!

Anmeld

10. april 2008

Ny mor

Ja, det er så skide irriterende!!! Man går og planlægger og skal ha´det hele til at gå op i en højere enhed og så er nogle så sløve...argg....håber de får snøvlet sig sammen snarest >(
knus Birgitte

Anmeld

10. april 2008

Tynen

Siger som Kalaha!
De skal bare have det på den hårde måde!

Det er jo ikke for sjov at man sætter en SU!

Vi bøvlede MEGET med det til barnedåben! - Utroligt at folk ikke har mere "respekt" for alt det bøvl og planlægning.

Trine

Anmeld

10. april 2008

Nadi

Det er virkelig respektløst synes jeg. Og hvis jeg blev trær nok af det, og der var gået lang tid nok så ville jeg gøre lige som karina og sige fint nok så kommer de ikke med. For det har man jo realt lov til at antage når de ikke har svaret på invitationen.

Håber virkelig de får fingeren ud så du kan komme videre med planlægningen.

-Nadia

Anmeld

10. april 2008

Loggidut

nemlig, som kalaha og tynen siger...ingen tilmelding...bare ærgeligt...så kommer de ikke med!

du kan jo ikke planlægge efter folks dovenskab.

håber i får en dejlig dag!

Anmeld

11. april 2008

Tikki

uha...vi en selv nogle af dem, der glemmer at melde tilbage, når man skal :$ Kan da godt se det er træls, men kan du ikke bare ringe dem op eller regne med de kommer? Selvfølgelig hvis det er 10-12 mennesker det drejer sig om, så er det lidt meget arbejde, kan jeg godt se.

Vi har selv lige fået 6 indbydelser ind af døren til bryllup, konfirmation, 50 års fødselsdag og jeg VED, jeg glemmer at give svar til dem i tide....vi har så meget andet om ørene, så vi glemmer det - bestemt ikke mangel på respekt, men vi kan ikke huske alle de indbydelser hele tiden ;)

Da vi skulle have navnefest for lillepigen, manglede vi på dagen svar fra 9 mennesker, men jeg regnede med, at når de ikke meldte afbud, så kom de....Det er i hvert fald sådan jeg har det - hvis vi ikke kommer, skal jeg nok sørge for at melde afbud ;).....måske det er sådan de tænker, dem der er et sløsehoved som jeg :D

Anmeld

11. april 2008

Sille

Det irriterende og især til et bryllup hvor man som regel skal lægge en del penge pr. kuvert.. det simpelthen for dårligt.. bliver selv skide irriteret over sådan noget. Kan godt forstå at folk har travlt, det har vi også selv. Men det tager da ikke to sek. at se i kalenderen og hvis man ikke skal noget kan man da lige ringe eller sende en sms...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.