Tager hatten af for min nye kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
4 svar
3 synes godt om
14. december 2017

Anonym trådstarter

Hej baby !

Lavede for et stykke tid siden et opslag omkring at min kæreste kun skulle med til fødsel hvis nu jeg gik i fødsel i en weekend, hvor mange stille spørgsmål til hvorfor han kun skulle deltage hvis det var en weekend og mit svar var at han jo skal passe sit arbejde fordi han kan jo ikke rigtig gå til hans chef og sige min nye kæreste hun er gået i fødsel så jeg kommer ikke de næste dage, men jo tættere vi kommer på og jo mere han føler det er naturligt at han er en del af alt det her, så har han besluttede sig for at fortælle hans chef at de må undvære ham nogen dage til termin, da han virkelig gerne vil med til fødsel og må da indrømme at jeg virkelig er glad for han vælger at tage det valg..

Han er virkelig en stor del af det her, han ønsker også og blive kaldt far når nu jeg omtaler ham overfor hende og nu når jeg snakker om hende så ønsker han jeg omtaler hende som vores og det gør mit hjerte glad !

Må nok sige jeg har vært meget heldig med min nye kæreste og jeg elsker ham virkelig rigtig højt..

Andre der også har sådan en kæreste, som ikke er bio far til barnet ?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

14. december 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Hej baby !

Lavede for et stykke tid siden et opslag omkring at min kæreste kun skulle med til fødsel hvis nu jeg gik i fødsel i en weekend, hvor mange stille spørgsmål til hvorfor han kun skulle deltage hvis det var en weekend og mit svar var at han jo skal passe sit arbejde fordi han kan jo ikke rigtig gå til hans chef og sige min nye kæreste hun er gået i fødsel så jeg kommer ikke de næste dage, men jo tættere vi kommer på og jo mere han føler det er naturligt at han er en del af alt det her, så har han besluttede sig for at fortælle hans chef at de må undvære ham nogen dage til termin, da han virkelig gerne vil med til fødsel og må da indrømme at jeg virkelig er glad for han vælger at tage det valg..

Han er virkelig en stor del af det her, han ønsker også og blive kaldt far når nu jeg omtaler ham overfor hende og nu når jeg snakker om hende så ønsker han jeg omtaler hende som vores og det gør mit hjerte glad !

Må nok sige jeg har vært meget heldig med min nye kæreste og jeg elsker ham virkelig rigtig højt..

Andre der også har sådan en kæreste, som ikke er bio far til barnet ?

Kender ikke din tidligere tråd, men har du ingen kontakt med bio far mere

Anmeld Citér

14. december 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejligt at du har fundet sådan en dejlig kæreste!

Hvor er bio far i denne historie? Kender nemlig heller ik din tidligere tråd. Vh Stine 

Anmeld Citér

14. december 2017

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Kender ikke din tidligere tråd, men har du ingen kontakt med bio far mere

Bio far ønsker ikke dette barn og vi har ikke haft kontakt siden jeg fortalte jeg ville have barnet..

Vi har aldrig vært kærester kun venner..

Anmeld Citér

14. december 2017

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Dejligt at du har fundet sådan en dejlig kæreste!

Hvor er bio far i denne historie? Kender nemlig heller ik din tidligere tråd. Vh Stine 

Bio far ønsker ikke dette barn og vi har ikke haft kontakt siden jeg fortalte jeg ville have barnet..

Vi har aldrig vært kærester kun venner..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+