HJÆLP! Vågner hver 2 time arrrgghh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. december 2017

Mysonsmama

Profilbillede for Mysonsmama

Hej allesammen!

Har en søn der er 3 mdr gammel. Han plejer at kunne sove 4-5 timer i træk men de sidste 3 dage er det bare hver 2 time!! Tidligt på morgenen er det hver time..

Jeg fuldammer, men har prøvet at give ham flaske os (som han desuden slet ikk gider spise af) men der vågner han os.

Det kan da ikke være tænder allerede? Er han ikke mæt nok? Hvad kan det være 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

13. december 2017

Tobabyer

Profilbillede for Tobabyer

Min søn er 4,5 måned, og han har gjort det samme on and off siden han var ca 2 måneder, hvor han fik de første tænder

han har lige netop i nat også vågnet hver time og her til morgen ser jeg endnu en tand der bryder frem, så det kan sagtens være tænder. 

Men bortset fra det, så kan det også være alt mugligt andet som vi aldrig får svar på, det vigtigste er, at det oftest er en fase som går over igen og hvir man bare lige må bide tænderne sammen i en periode ��

Anmeld Citér

13. december 2017

Thea14

Profilbillede for Thea14

Har du undersøgt om det kan være et udviklingsspring? Tredje spring ligger omkring 12 uger, så det passer jo meget godt.

Og ellers har babyer bare perioder hvor de skal bearbejde mere og det kan påvirke søvnen. Trøst dig med at det kun er en periode. Det har intet med sult at gøre, så det hjælper ikke at give flaske, anden end du risikerer amningen så ryger helt i vasken.

Anmeld Citér

13. december 2017

mija

Profilbillede for mija

Ja det er frustrerende og så ubeskrivelig hårdt! Men så små børn har slet ikke et søvnmønster, og der kan være uendelige grunde til at de vågner hele tiden.. Vores datter er 15 mdr nu, og det kan tælles på en hånd hvor mange gange hun har sovet en hel nat uden at vågne.. 

Og da hun var i den alder og frem til 1 år ca, vågnede hun også gerne hver 2/3 time og pylrede.. Og mange gange, blev man bare nødt til at acceptere at det var sådan det var, og så stå op selvom kl f.eks kun var 03.30 om natten Det vsr ihverfald den bedste måde jeg kunne komme igennem det..

Men derudover hvis i skulle prøve noget, har jeg hørt godt om slyngevuggen

Anmeld Citér

13. december 2017

Mysonsmama

Profilbillede for Mysonsmama

Tak for svar!

Kunne muligvis godt være et tigerspring Ja, han var bare ikk påvirket af det sidst. 

Sjovt du nævner slyngevugge mija, vi plejer at vugge ham i en dyne med en ende i hver hånd

Har bare læst mig frem til de kun "gider" bruge dem til de er omkring 4 mdr, da de så kan bevæge sig mere og vil have plads. Så synes måske 2000 er mange penge for en vi kan bruge en måned hvis jeg vidste lidt fra start havde jeg købt en fra starten, uden tvivl!

Anmeld Citér

13. december 2017

Ellybelly

Profilbillede for Ellybelly

Min søn havde et ret vildt appetitspring da han var 3 mdr., hvor han skulle ammes hver 2. time o to uger  Det er for at din mækkeproduktion skal øges og tilpsses hans behov  

Anmeld Citér

13. december 2017

Stivdie

Profilbillede for Stivdie

Jeg tænker også det er en kombination af et appetitspring og et udviklingsspring. Det kan derfor ikke anbefales at give flaske, medmindre det er med din udmalkede mælk, da det ellers ikke vil booste sin produktion nok, og derved vil det vare endnu længere tid inden baby får hvad den har brug for ved brystet. 

Se evt. Ammenets beskrivelse af appetitspring. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.