På tur (i frost) med 6 uger gammel baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2017

Mysonsmama

Personligt ville jeg ikke gå for meget i den her kulde, med så lille en baby. De har svært ved at holde varmen i forvejen 

Har prøvet at gå med en baby der pludselig er sulten og bare skriger, hvor man står et sted man ikke bare kan tage dem op fordi det blæser så de kan sluge luft eller hvad det kan være.

Det er sikkert bare mig der er lidt for pyller, men jeg synes måske din søn er lidt for lille til det her vejr

I starten gik jeg (Ja grin barr) tur rundt om mit hus. For når han så vågnede kunne jeg lige gå indenfor. Der han ingen rytme havde og jeg ikke var sikker hvor længe han sov osv. Men ja igen, nok bare mig ville ikk turde tage chancen.. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

12. december 2017

lineog4

Profilbillede for lineog4
Mod
Soonmom skriver:

Ej undskyld nu bliver det lidt ot.

men det vil jeg så mene er omsorgssvigt hvis han har så lidt på  8-10 år er det stadig forældrenes ansvar at deres barn er forsvarligt klædt på og det der lyder fuldstændigt sindssygt med så lidt tøj på og så på kælkebakken 

Der findes et spejdermærke, hvor man et helt år ikke må have bukser der går ned over knæene - tror ikke det vil blive omtalt som omsorgssvigt. Der findes forresten også et mørke hvor man skal sove i det fri (i telt) et år og det anses vist heller ikke for omsorgssvigt. 

Er sikker på, at er påklædningen anledning til underretning så skal den nok ryge afsted fra de instanser barnet er i berøring med.

Anmeld Citér

12. december 2017

lineog4

Profilbillede for lineog4
Mod

Min ene søn er fra slut oktober og det var en forholdsvis kold vinter det år. Jeg skulle aflevere storesøster i børnehave hver dag, så han var med ude hver dag i barnevognen fra han var en uge gammel. Han faldt altid i søvn og da vi bor i lejlighed så trillede jeg videre i op til 3 timer hver dag både i sne, regn og frost - hverken han eller jeg led - min krop var faktisk nok rigtig glad for det 

Kom du endelig ud, man får kuk af at sidde der hjemme.

Anmeld Citér

13. december 2017

Muffinmus

Profilbillede for Muffinmus

Alle mine har været ude hele året uanset alder fra de var Ca 1-2 dage gamle.

Der er absolut intet galt med kulde,  da vi som forældre sagtens kan finde ud af at klæde vores børn rigtigt på og vi skal stole mere på vores egne evner som forældre. 

Så hop du ud og gå en fin tur og lær at tage tingene som de kommer i stedet for at gøre det til store problemer inden de sker. Man lærer ret hurtigt hvordan man winger den i næsten alle situationer 

Læg evt et ekstra tæppe i barnevognen til din mås.. så fryser den ikke når du ammer. 

Livet er hvad vi gør det til

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+