Hvornår blev I rundere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

942 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. oktober 2009

Jeamou

Hej

Jeg er gravid i uge 5+5 og jeg er allerede begyndt at "vokse" ud af mine bukser! Bukser jeg havde på i forrige weekend, kunne jeg ikke passe igår. Hvor hurtigt eller langsomt gik det med jer andre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

Ansemusen

Mine bryster voksede helt enormt lige i starten! Men maven synes jeg ikke der er sket det store med, måske lidt nu de sidste uger (er nu 9+5). Men tog tre kilo på ret hurtigt, hihi!

Anmeld

12. oktober 2009

Muffinmus

pga gasser og lign i tarmene bliver man tit hurtigt oppustet desværre

Det kom rigtigt tideligt begge gange for mig i hvert fald..og pludselig begynder man også at prutte mere...piiinligt

Anmeld

12. oktober 2009

Mira0911

Mener jeg lige var lidt over halvvejs, så måtte jeg hoppe i ventetøjet...

Maven blev først ordenligt rund, da jeg var halvvejs...

Anmeld

12. oktober 2009

betina

Hejsa

Mine bryster voksede hurtigt i starten og det var også det eneste der voksede...  Sys bare jeg har set småfed ud indtil nu hvor jeg er i uge 32 og har købt mit første ventetøj  Men nu går til gengæld hurtigt med at vokse

Anmeld

12. oktober 2009

Lise

I første graviditet kunne jeg skjule det til 11. uge, tror jeg. Derefter kunne jeg ikke knappe mine stramme jeans længere, og måtte i 12. uge ud og købe preggy-bukser med elastik.

Denne gang kom bulen nærmest sammen med stregen på testen. Da jeg var i 8. uge mente min mor der måtte være tvillinger derinde. Der var dog kun enkelt, men var sååååe oppustet, så jeg var lige så tyk som jeg er nu i 19. uge.

Anmeld

12. oktober 2009

frk andreasen

i min 1 graviditet blev maven først  stor og rund i 6 mdr.  2 gang hoppede jeg allerede i ventetøjet i uge 8. nu er jeg 17+1 og min mave er lige så stor som den var i 6 mdr i 1 graviditet..

Anmeld

12. oktober 2009

Hjaltesmor

jeg begyndte at kunne se det, når jeg var nøgen, i uge 16. Med tøj på kunne det ses i uge 22, men jeg købte nye bukser allerede i uge 13, fordi maven var hårdere end den plejer og mere øm

Anmeld

12. oktober 2009

Svenne

Jeg er i uge 11 nu og synes slet ikke jeg kan se eller mærke noget endnu.. Men jeg går dog også mest i leggins o.lign., så det er nok derfor bukserne ikke strammer

Anmeld

12. oktober 2009

vatten

Man kunne først se lidt på mig, da jeg var halvvejs

Men jeg købte først ventebukser, da der var et par måneder til termin. Jeg kunne passe de fleste af mine egne bukser hele vejen igennem. Så næste gang, jeg skal være gravid, vil jeg være kæmpestor flot gravid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.